gera"]
Hmm.. moeilijk. Als ze al twee ruiterkampen hebben, weet ik niet hoe verstandig het is. Ik heb toch een hengstje die opgewonden van welk paard dan ook (vooral veel hinniken) en ik wil niet dat hij de hele dag druk gaat doen. Normaal is het een koele kikker, maar je weet het maar nooit op een andere lokatie met andere paarden, na een ritje in de trailer en terwijl er mensen aan hem zitten te plukken...
[/quote]
Dat dacht ik dus net zo Gera... Dot is ook best een hittepetit, en hoewel ze het best gewend is op vreemd terrein, is het wel de eerste keer van dit seizoen dat ze weer weg gaat, dus of we dan nog aan groomen toe komen...?
[quote="gera schreef:Hebben ze een wasplaats trouwens? Ik doe namelijk liever de hele routine op een vreemde plaats, des te gewender hij er aan wordt. Straks op wedstrijden moet ik hem vast ook nog wel eens ergens wassen..
Ja, wasplaats is er wel, heb gezegd dat we die niet nodig hadden, maar dat kan ik veranderen natuurlijk... Wil Dot zelf ook eerst wassen, want ik heb 'thuis' geen stromend water.
Ik kijk wel even hoe de boel is opgezet daar en of we een beetje rustig kunnen staan. Buiten zal dat zowiezo wel geen probleem zijn, maar binnen misschien wel... Jullie horen nog van me...