Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(na afgelopen zondag
) sflj schreef:Laten we asjeblieft niet voor het geld gaan starten hier... Want daar is, volgens mij, 'aan de andere kant van de plas' het gedonder mee begonnen! Als ik ergens start doe ik dat puur en alleen omdat ik het leuk vind, & ik hoop dat dat zo blijft!
Ilona-Sok schreef:Nou SFLJ ik vind het nogal wat of we gewoon halteren gaan of voor de futurity. Dan betaalt ze 70 Euro om 5 minuten in de bak te lopen. En Marenne brengt Riser uit en die is 13 jaar. En ik denk niet dat zij zomaar 70 euro uit kan geven. Als er een redelijke kans is dat je het geld kan terugverdienen vind ik het wat anders. Anders start ze alleen in de jeugd klasse.
Ilona-Sok schreef:Daarom start ik deze vraag ook.
Ik ben niet bekend met de futurity. En ik wil graag weten hoe zoiets gaat.
De gewone halterklasses zijn leuk. En we doen het ook omdat we het leuk vinden. En om ervaring met het veulen te krijgen.
piggeljay schreef:hallo ik lees zoveel over koeien bloed in jullie paarden, maar weten jullie ook dat op vrijdag echte koeien komen.
ik hoop dat jullie weer allemaal komen kijken, en dat het vooral niet weer zo laat gaat worden als in marieenheem.
we waren na afloop kapot en voor het publiek was het op het laatst ook niet leuk meer, maar we komen desondanks terug en we gaan er weer proberen er een mooie show van te maken.
alleen hoop ik dit keer voor 7 uur in de ochtend op bed te liggen maar je moet er toch wat voor over hebben, als jullie ons weer allemaal willen aanmoedigen op de tribune ben ik allang weer tevreden dus... tot vrijdag dan maar?
die blijft vrijdag lekker bij barry schuurman op stal en is alleen zaterdag op het terrein, om deze onveilig te maken
.
) en madam heeft staan bijten, slaan met de voorbenen en ga nog maar even door. wat dat wel moet gaan worden
en ik hoop idd voor jullie dat het niet zo laat word als in marienheem (dat was ook wel extreem)
. stil staan en 4kant staan hebben nooit van gehoort. Alleen spelen dat is leuk
. Hopelijk gaat het zaterdag goed.
. maar hanita hartstikke lief trek me even aan de jas als je me ziet lopen, ik weet nooit wie bokkers zijn en wie niet.