Musicman"]
Al met al vind ik gezien het feit dat ik het paardje vanaf sept' 2003 aan het beleren ben, maar twee keer in de week rij (wat ook niet altijd lukt), de leeftijd en ervaring van ons als combinatie dat we het niet eens zo slecht hebben gedaan. Dit smaakt zeker naar meer !!!
[/quote]
Hey Musicman! Ik stond geloof ik naast jou met de prijsuitreiking van de trail. Een leuk quartertje heb je!
[quote="Musicman schreef:Nouja, weer een hele goeie ervaring rijker. Je moet als beginner toch ergens starten (ben ik met SFLJ eens). Volgens mij zijn we allemaal ooit eens beginners geweest of niet???. Vind echter ook wel dat als je je paard niet rustig in een line-up kunt houden, je erg storend kunt zijn voor andere deelnemers. Moet vanaf het toeschouwers gedeelte wel een vreemd gezicht geweest zijn dat er een ruiter met de rug naar het publiek stond denk ik. Maar goed, die ruiter weet in indergeval waar ze op moet trainen.
Ze weet nou misschien wel waar ze op moet trainen, maar volgens mij is haar paard thuis veel handzamer. Het is voor haar dus moeilijk om daar op te trainen, het enige wat ze (volgens mij) kan doen is gewoon vaak naar evenementen toegaan en hopen dat het beter wordt. Wel sneu hoor eigenlijk, thuis denk je dat het best netjes gaat en dan gaat je paard zich zo gedragen op een wedstrijd. Ze keek op het laatst zo wanhopig toen ie maar omgedraaid bleef staan... Maar hopelijk voor haar gaat het volgende keer wat beter.