Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eilleen333 schreef:Voor en na het in de olie zetten:
[ [url=m/eKHM1p.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q9yZ2n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb het met aceton gedaan. Dan gaat het glimlaagje eraf. Een tip die ik kreeg op een facebookgroep voor leerbewerken.
Ze waren niet duur, dus ik durfde wel te experimenteren. Helaas zijn ze van veel mindere kwaliteit dan mijn oude boots, maar goed, ik vind ze nu wel een stuk mooier dan ze waren in glim-toestand, haha!
Ik zet straks iedereen even op een rijtje voor een groepsfoto
Edit:
[ [url=m/1E8AfW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb nog 1 paar op stal, maar die zitten niet lekker en zijn niet mooi, dus die geef ik denk ik maar weg. Als iemand hier interesse heeft? K kan van t weekend wel een fotootje maken
Citaat:Welke maat? Zie je vast wel weer bij Chris binnenkort, kunnen we het dan regelen als het uitkomt.
XxDiandraxX schreef:Ik lees even mee. Ik ben opzoek naar een leuke laars maar ben volgens mij nogal kieskeurig..
Ik wil een laars met bruin als basiskleur, leuk stikseltje evt in kleur, ronde neus (punt en vierkant vind ik echt vreselijk) en een hak zoals ie (naar mijn idee) hoort aan een cowboylaars. Dus geen blokhak maar zo een schuine (geen idee hoe dat heet) en dan het liefst ook nog onder de 150euro...