Nou meneer heeft nieuwe vliegenmasker hij moest even wennen van een zwarte naar een blauwe hihi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mijn paint is nu bijna twee dus mag rustig aan het werk, maar wat doe jij zoal met Yuri? ik die met flash voornamelijk roundpen werk.
verder wandel poets ik veel tuurlijk af en toe wassen hihi los gooien en samen gek doen in de bak
valt eigenlijk mee Yuri is heel snel lerend dus ik oefen dingen weinig om het voor hem leuk te houden
vanaf donderdag gaan ze lekker het land op
hij was een mans aapje op het land hihi lekker ding vandaag even gewassen en mag hij vanmiddag weer het land op

sem vind Yuri helemaal leuk en Yuri sem gelukkig hihi

5 juni hebben we weer een lesje in het programma staan weer even zin in

ff z’n eten op daarna lekker op stal
Yuri doet het super zit lekker in z’n vel m’n grote puber hihi volgende week weer een lesje zin in
even groeps foto van m’n jongens
zondag wat dingen gedaan op een speelse manier zelf zijn oefening gedaan super leuk had hem aan de lange lijn en hij liep zelf zijn balkjes en liep zelf over de pallet en slalommen door de pionnen zo leuk:)

heb em te groot gekocht maat full maar past evengoed nog top 

verder gister even lekker laten rennen en sem was ook weer helemaal in z’n element op stal
morgen hebben we les daar hebben we weer zin in

Yuri was wel super braaf we hebben samen even paar dingetjes geoefend