Jammer dat je op deze manier denkt te moeten reageren....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Riel schreef:Wat doe je nu? Je hebt een gouden paardje in handen en wil haar wegdoen? Een paard vindt het helemaal niet erg om in de wei te staan en wat minder aandacht te krijgen. Het is heel moeilijk om zo'n braaf paard te vinden.
Jij spreekt over onzekerheden. Ja ze kan een blessure krijgen etc. Echter is het ook niet zeker dat je oude paard nog lang meekan. Ze doet het nu goed maar dit kan zo omslagen. Wat doe je dan?
Als je haar verkoopt zou ik niet onder de 5000 euro gaan. Het is een quarter met papieren, ze kent haar oefeningen zo te horen en ze is braaf. Een gouden combi. Zeker niet te weinig vragen dus. Anders trek je de verkeerde mensen aan ben ik bang. Dit kan een fijn leerpaardje zijn.
Luna100 schreef:Ik hoop, dat deze merrie ook dit keer goed terecht komt.....mijn mail naar pmarena verleden jaar is de volgende geweest.....en daarom ook de lage prijs.....
"Ze heeft bij mij aan huis altijd blootvoets gestaan......nooit problemen(!). Maar goed met aan het eind van de straat een zandpad en aansluitend de heide reed ik nooit met haar op t harde. In juli 2014 na scheiding naar Den Haag verhuisd en heel veel op het harde gereden.....in november 2014 had ze erge last van haar voeten en heeft ze echt wel op rust gemoeten....naar een andere stal voor meer weidegang, maar zero uitrijmogelijkheden. Na een tijd speciaal beslag en veel op de wei rent ze weer als een kievit....blootvoets. Uitrijmogelijkheden zijn er niet en terug naar een 20/7 stal en rijden op t harde is voor haar geen optie.
Bij pmarena was/IS in mijn ogen de perfecte plek.....hopelijk komt ze op soortgelijke plek. Een plek waar ze buiten staat en waar ze niet teveel van haar verwachten......in de bak rijden is niet haar ding en buiten heeft ze een zekere ruiter nodig.
Duhelo schreef:KWestie van mogelijke problemen: Bij ons op de kliniek kost een aankoopkeuring 300 euro, Een paard in een prijsklasse van om en bij de 6000 euro zou ik als koper wel gekeurd willen zien. Is het een idee om, tegen de tijd dat ze te koop komt, haar op de foto te laten zetten, dan kan de koper desgewenst nog een keuring op zijn kosten doen, maar dan ben je wel zo transparant als mogelijk (en ALS er gebreken uitkomen, dan weet je dat ook gewoon weer)?
pmarena schreef:En de naam van de westernruiter die haar heeft ingereden is ook bekend, die staat officieel nog als laatste eigenaar geregistreerd en heeft haar gekocht toen ze 3 was.
pmarena schreef:vooral veel buiten maar ook een paar keer een goede westernles. De eerste rondjes in de bak daar vindt ze weinig aan maar na de galop ziet ze daar toch ook wel de uitdaging in begrijp ik en dan gaat het super
pmarena schreef:Hihi leuk dat je het zo zegt dat het te begrijpen is. Wellicht snap jij dan ook goed wat ik heb gezien het afgelopen jaar, dat vrijwel alleen een beetje grasmaaien en op eigen gelegenheid wat rond de stal wandelen hier, gewoon niet genoeg is voor d'r.