Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sil schreef:in iedergeval paarden uit het hoge noorden!!
geloof dat zo'n beetje iedereen van stal starten.. nou maar hopen dat het niet zo warm is al vorig jaar.. heb echt peentjes gezweet.
lconline schreef:Ik ga denk ik ook starten![]()
Kom ook uit het noorden![]()
Maar uh ff een vraagje tot welke leeftijd is de jeugd eigenlijk?
kon er niks over vinden in het wran boekje
)
Onze manege is toch wel heel geïnteresseerd in het westerngebeuren. Gisteren waren de paarden geënt en lag er zowaar ineens een stukje trailparcours in de bak voor de groepslessen
Was erg leuk en het werd heel enthousiast ontvangen door de Engelse ruiters. Leuk he! Mijn (Engelse!) instructrice wil dus ook komen kijken zaterdag om er uit te kunnen pikken hoe e.e.a. gaat en wat er verwacht wordt, zodat ze daar met mijn lessen op in kan springen. Zolang ik nog geen andere instructeur heb blijf ik ook lekker bij haar lessen, want dat bevalt hartstikke goed.
<lol> Anya schreef:Hmm Sonja gaat wedstrijd rijden...eh herstel veulentje kijken
Tja ik denk niet dat jullie me om kunnen toveren in een fanatieke wedstrijdruiter
Veulentjes zijn lievvvvv.... (Lekker he, 33 en nog steeds Pennymeisje....)
Hihi! Had ik zaterdag na die clinic van Chris ook.... Op een of andere manier is dat gewoon een enorme stimulans voor me, als ik meerdere ruiters bij elkaar zie, met wisselende resultaten. Sommigen inspireren me omdat het er zo mooi uit ziet, en anderen "troosten" me omdat het bij hen ook wel eens finaal in het honderd loopt...