ookal ben je wat onzeker, laat dat je niet ontmoedigen. immers heb je je instrucrice nog! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ookal ben je wat onzeker, laat dat je niet ontmoedigen. immers heb je je instrucrice nog!
Mac schreef:Wat spannend! Veel succes morgen! Ik vind het een erg leuk paard.
Qua genetische tests zou ik een ruin die al een tijd onder het zadel is niet testen op HERDA of GBED. PSSM1 zeker wel, HYPP voor de zekerheid ook en omdat je maar nooit weet zou ik MH toch ook maar meenemen.
Succes morgen!
)sallandval schreef:Mac schreef:Wat spannend! Veel succes morgen! Ik vind het een erg leuk paard.
Qua genetische tests zou ik een ruin die al een tijd onder het zadel is niet testen op HERDA of GBED. PSSM1 zeker wel, HYPP voor de zekerheid ook en omdat je maar nooit weet zou ik MH toch ook maar meenemen.
Succes morgen!
Genetische defecten bij quarters hoef je alleen op te testen als hij afstamt van de voorvaderen van deze aandoeningen. Op HYPP moet je testen als hij ergens in zijn stamboom Impressive heeft en op PSSM1 als hij ergens afstamt van Poco Bueno.
! Ik heb er veel aan gehad en het heeft me zeker geholpen alles op een rijtje te zetten.
! (Dat wordt een kort nachtje en onproductief dagje morgen).
Ben heel erg benieuwd en het is een prachtig paard!
! Buigproef vooraan was iets minder maar niks dramatisch en op foto geen afwijkingen! Toch wat over de prijs kunnen praten, en we zijn tot een akkoord kunnen komen!