Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dat ik dat schattige veulentje toch niet zou kunnen verkopen.
Toen ik mijn puk de eerste keer liet dekken dacht ik dat ik het veulentje zou verkopen...wrong!!! Inmiddels is Eclipse 1,5 en een blijfertje, hij is even fantastisch als zijn mama. Maar goed, stel dat die prijs komt... dan kies ik weer voor Krimh ox, hij is werkelijk een pracht keuze geweest voor mijn merrie die haar verbeterd heeft op alle punten waar verbetering gewenst was
. Sugarmiss schreef:Het is jouw beslissing, ik hoop voor je dat het positief naar de merrie toe uitpakt.
Alleen meen ik uit je profiel te begrijpen dat het een Quarter is ??
Dat houdt dus in dat als je veulen in December geboren wordt het na een paar dagen voor het stamboek al een jaar oud is. Als je zou willen halteren maak je dan een stuk minder kans tussen de échte jaarlingen.
Sugarmiss schreef:Het is jouw beslissing, ik hoop voor je dat het positief naar de merrie toe uitpakt.
Alleen meen ik uit je profiel te begrijpen dat het een Quarter is ??
Dat houdt dus in dat als je veulen in December geboren wordt het na een paar dagen voor het stamboek al een jaar oud is. Als je zou willen halteren maak je dan een stuk minder kans tussen de échte jaarlingen.