Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

olafgek schreef:wat leuk dat je hem hebt! ik kom het topic nu pas tegen! Wil je misschien een mooie foto plaaten waar hij helemaal zichtbaar is? ik ben best nieuwsgierig nu ik ben namelijk een fan van het ras
sevke, je kan het stipje gewoon van het topic halen ipv de sfeer voor TS te verpesten!
spatter schreef:Oh, heb effe terug gezocht na al het commentaar en snap dat je valt voor een knappe paint met blauwe ogen![]()
Waarschijnlijk is hij een tovero, dat toont hij eigenlijk met zijn blauwe ogen dus ik ben nu heel benieuwd welk vlekkenpatroon je veulen gaat krijgen.
knuffeldier schreef:Wat een gezeur weer. Ts is weg van dit paard. Dan is hij toch waard wat hij voor HAAR waard is.
Ts leuk dat je hem hebt kunnen kopen. Uit je beschrijving klinkt het als een paard met een gouden karakter. Veel plezier met hem.
hem uit de bak gehaald ik was met mijn paard bezig.
Zei ook gelijk van oh wat hou ik toch van dat beest, hij moest lachen.

chimello schreef:Ik vind je zelf ook onbeschoft reageren naar sevke, TS. Deze bokker draait toch wat langer mee in de western wereld dan jij. Sevke kwam misschien wat hard over maar het is wel zo, dit paard is voor marktwaarde waardeloos. Er is geen opbrengst te halen bij dit paard en jij vroeg de marktwaarde van dit paard. De info heb je daarbij zelf gegeven.
Ik vind hem daarbij ook niet rastypisch (wat zijn waarde laat dalen voor mij), en zou nog niet misschien met een hengst fokken die nergens voor getest is, wat duidelijk te lezen was in je andere topic waar ik maar niet gereageerd heb omdat genoeg mensen daar al gereageerd hadden. Maar daar is het kwaad gewoon van geschied.
En andere topics, tsjah, die zullen je blijven achtervolgen. Ik dacht nl meteen aan je ander topic met hondjes. Nu heb je dat van de 5 panel niet geweten, dat kan gebeuren, en ik neem aan dat je ervan geleerd hebt en dat je een schitterend veulentje krijgt want ik gun het je van harte. Maar als je met deze hengst in de toekomst weer zou willen fokken, dan zou ik toch echt even een testje doen. Haren uittrekken en naar Animal Genetics sturen is in een weekje of twee gebeurd en dan heb je je uitslag
En aangezien je hem toch al gekocht hebt, wens ik je verder veel plezier met hem, want je kunt nog jaren vna hem genieten.
chimello schreef:Of het jou interesseert doet er niet toe gezien de relevantie van je topic, dat moet je niet vergeten.
En ik zeg alleen dat mensen altijd over andere/oude topics zullen beginnen, zo is bokt nu eenmaal.
En zodra er iets op bokt staat blijft het in het achterhoofd van mensen hier.
Als je alleen prive over die dingen praat gaat de meerderheid hier niet weten dat hij wel getest is, en blijven ze dat aanhalen. Dus dat kun je ze niet kwalijk nemen aangezien iedereen het beste voor heeft met jou en je paard aangezien pssm en hypp geen leuke ziektes zijn bij warmbloeden als deze. Ik heb een hypp paard gekend en dat was echt geen pretje, dus natuurlijk dat niemand jou dat wilt laten meemaken. Een aangezien je niet op de hoogte leek te zijn was niet niet vreemd dat mensen juist daarom vroegen of er getest was.
Maar bon, ik heb je al veel plezier gewenst en ga me verder ook uitschrijven voor dit topic.
superpony schreef:IK begrijp dat je het hebt gedaan en wens je veel geluk en plezier met hem.
Ik reageerde alleen op de vraag wat hij waard zou zijn. Daarnaast reageerde ik op jouw situatie. Ik begrijp je keuze volkomen, maar weet ook de nadelen en soms moet je ook wat realistische tegen hang hebben.
Succes samen!