Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FlyingHigh schreef:IK WIL NAAR PONYKAMPPPPPP!!!!! NU!!!!!!!!!!!!
Man oh man, ik lig weer helemaal dubbel van het lachen achter mijn puterje, heb even de foto's weer bekeken, geweldig!!!!!!!!!
, maar waar moet het 6-kamp dan nog gehouden worden?? Ojeeeeeeeeee.......... bluezarka schreef:Natuurlijk kijken ook wij van de Jackeroo stables uit naar het volgende 30+ Bokt kamp!!!!!!
Sil en ik hebben het er van de week nog over gehad en gaan in januarie bezig met het Bokt kamp. Dus nog even geduld...........
Nou kom maar op hoor we zijn er klaar voor. yahooo let's go. Laat die oude taarten maar schuiven daar in het verre friesland.
ach we horen het nog wel ... anders gaan we idd gewoon kijken he gera 
Citaat:maarre het leven wordt er alleen maar leuker op!!
meer tijd voor de paardjes dan ooit, geen extreme carrieredrang meer, (werken is nu gewoon leuk en relaxed), kids uit de luiers en thuis heerlijk allebouwwerken klaar huis, stallen, bak en land!!
Achteraf viel het reuze mee maar ik heb toch echt wel de beginstukken met zweethandjes gereden. Ik denk dat het juist ook een mooie gelegenheid is om je paard ergens aan te laten wennen/mee te leren omgaan omdat het gewoon een gezellig en gemoedelijk clubje is. Geen wedstrijdstress of wat dan ook.
Ik probeer Jagger mee te nemen om hem aan een andere omgeving te laten wennen en hem een keer bij zijn dikke vrienden weg te halen, want hij wordt echt veel te afhankelijk van ze, merk ik al.Nanouk schreef:Nou dan moeten we maar eens gaan brainstormen...................................
Hoewel we onze vorige act ook pas 2 dagen voordat het kamp begon hadden bedacht
Uche uche, proest proest