Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jelson schreef:Vraagje voor Jan : wat is de visie dan achter de 75 punten om te promoveren.
Persoonlijk vond ik de vorige: bij 25 mag en bij 75 punten moet je, een te groot verschil.
De 25 te laag dan, maar waarom dan nu geen keus, bijvoorbeeld bij 50 mag en 75 moet je omhoog.
Jan_Trel schreef:De ervaring heeft geleerd dat 25 punten te laag is als grens om te mogen promoveren.
75 punten om te promoveren lijkt veel, maar in sommige onderdelen kan je gewoon 10 of meer punten halen als je een keer wint. Dan zit je ook zo aan de 75 punten als je regelmatig wedstrijden rijdt. Als je maar 1 of 2 wedstrijden per jaar rijdt gaat promoveren niet zo snel, maar je moet je afvragen of je dan wel geschikt bent voor een hoger level.
Daar mag ze echt nog wel wat meer voor gaan trainen, maar ze is danook nog jong zat. Malkesta schreef:Jammer dat de L5 "verdwijnt", voor een ruiter met een paard die uit een andere tact van sport komt.
Vroeger had je op destijds Faras altijd een klasse zonder galop, altijd met veel plezier gereden.
Met dat paard heb ik later wel reining gereden, en trail.
Waarschijnlijk een vraag naar de bekende weg maar bij L4 trail word er dus nu ook altijd galop verwacht?
Ben aan het trainen voor wedstrijd in okt in Oosterwolde, dat zou ons debuut worden...
Helaas moet ik dat nog even uitstellen en me richten op een halter klasse.
Kan me wel opgeven, maar met onze galop rij ik waarschijnlijk meerdere mensen de vouwen uit de broekspijp....
Jan_Trel schreef:Ik snap wel dat dit een theoretisch verhaal is, maar dat is de visie die hier achter zit.
(wat niet wil zeggen dat ik die visie deel)Jan_Trel schreef:Dat er dus weinig D wedstrijden zijn is niet de schuld van de WRAN. Misschien dat dit nu veranderd.
Alice01 schreef:Vanuit de WRAN zijn we bezig om meer en beter te communiseren met de leden.
hiervoor hebben wij nu ook een facebook pagina!
https://www.facebook.com/WRANorganisati ... 8626953536
Alice01 schreef:Vanuit de WRAN zijn we bezig om meer en beter te communiseren met de leden.
hiervoor hebben wij nu ook een facebook pagina!
https://www.facebook.com/WRANorganisati ... 8626953536
Jan_Trel schreef:Malkesta schreef:Jammer dat de L5 "verdwijnt", voor een ruiter met een paard die uit een andere tact van sport komt.
Vroeger had je op destijds Faras altijd een klasse zonder galop, altijd met veel plezier gereden.
Met dat paard heb ik later wel reining gereden, en trail.
Waarschijnlijk een vraag naar de bekende weg maar bij L4 trail word er dus nu ook altijd galop verwacht?
Ben aan het trainen voor wedstrijd in okt in Oosterwolde, dat zou ons debuut worden...
Helaas moet ik dat nog even uitstellen en me richten op een halter klasse.
Kan me wel opgeven, maar met onze galop rij ik waarschijnlijk meerdere mensen de vouwen uit de broekspijp....
Wij zijn van mening dat iemand die op wedstrijd gaat toch zeker een klein stukje rechtdoor moet kunnen galopperen en misschien ook nog een kwart of halve grote cirkel.
Als je dat niet kunt, dan heb je ook eigenlijk geen controle over je paard (hetgeen niet wil zeggen dat iemand die wel een beetje kan galopperen dat wel heeft).
Dan moet je gewoon nog een beetje langer oefenen en trainen totdat je wel genoeg kune hebt om op wedstrijd te gaan.
Kan wel een stukje galopperen, hoeveel word er gevraagd dan?