Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

DubbelDun schreef:Er zijn anders genoeg beter presterende raspaarden te koop in NL voor minder dan menig dure weinig presterende quarter en laat de quarter nou ook het grootste stamboek ter wereld zijn.
Maar gelukkig is er blijkbaar toch een markt voor slechte quarters
superpony schreef:Goed onderhoud is voor elk paard gelijk. Dan kun je nog zo een dure quarter kopen, maar denk dat onze shet ook prima stal, voer etc krijgt.
.. Dat is, mij gebleken, ook volgens ieder zijn of haar referentiekader. De een denkt dat ie het zo goed doet en de ander zo. Maar velen doen maar wat, dat zie ik ook
die hebben goedgefokte, zeer goed presterende quarters. maar ik ben er blij mee, en hij is goed genoeg voor mij. is ie slecht dan ?

zoiets zei ik ook al..
(ff globaal gezien dan ).
), hopelijk ook een goede portemonnee, want een goed paard blijft toch geld kosten.zeker een quarter
.laat maar zien, als je een leuk paardje hebt gevonden !
)
Zonnetje81 schreef:Ik volg dit topic even. Ik zie hier namelijk mensen die zeggen iets te koop hebben staan. Ik ga kijken of ik wil overstappen naar western. Zo ja wil ik een enigszins ervaren paard kopen. Alleen zag ik er nu maar 2 op sporthorses. Wat zijn dè verkoopsites voor Westernpaarden?
rapido schreef:Een 100% gezond, lief, braaf, goed, top pedigree, super presterende, Quarter ga je nergens vinden voor nog geen 100 miljoen!!!! Geen één paard trouwens.
En als een paard een ondeugd heeft of een mankementje wil nog niet zeggen deze ,,waardeloos,, is!
Zijn er zat van die heel goed hoog in de sport mee draaien.