Paardje verkopen is nooit leuk. Veel succes met je Quarter! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Paardje verkopen is nooit leuk. Veel succes met je Quarter!
Maar veel plezier met je nieuwe paard. Iolanthe schreef:Is het dan duurder dan dressuur bij jou? Of rij je helemaal niet meer?
Pintopini, dan zal ik waarschijnlijk eerst eens kijken of ik met een "gewone" broek kan rijden ipv in een westernwinkel meteen dure modellen te gaan halen. Bedankt voor de info!
zit wat gemakkelijker dan m'n spijkerbroek vind ik als daar paardenhaar ofzo aan hangt is het niet zo erg.
Heb skinny jeans, dus die gaan er niet overheen.
En basis heb ik al redelijk wat mee uit de dressuurlessen natuurlijk. Wij hebben ook wel eens barrel-race gedaan voor de lol.
Ik rij ook wel niet op een paard dat alle knopjes gebruikt. De paarden waar jij op rijd zullen dat wel vaker doen. Gina kàn het wel...maar willen
Iolanthe schreef:Van mij gaat het ook nog niet perfect hoor! En meestal is het best zoeken voor ik en het paard het eens zijn over het gebruik van een knopje, om het zo te zeggen. Gewoon veel blijven oefenen, ik denk dat je met ervaring echt het meest leert!
Ik heb onlangs wat schriktraining gedaan (paraplu, bal, fietsband, gewone band, zeil) hij kon dit allemaal zeer goed. Los gelongeerd over balkjes en achterwaarts er laten over gaan. Heb ook al eens de L oefening gedaan. Ik probeer al een beetje hem te laten wennen aan alles. GeekGirl schreef:Wat leuk dat hij dat goed doet SmartBH!
Je kan altijd eens een lesje trail nemen met hem of met een manègepaard. Voor zover ik weet kan je traillesjes volgen in de Golden Quarter, dat is toch niet zo ver voor jou?