Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
calemity_jane"]
bij ons vandaan doen er al acht mee enzowel beginners als amateur en open ruiters
[/quote]
Dat is in ieder geval totaal geen slechte opkomst. Nee, ik wilde alleen zeker weten dat daar genoeg mensen starten, maar vorig jaar scheen de wedstrijd ook een enorm succes te zijn geweest, dus dat zal wel goed zitten.
[quote="calemity_jane schreef:ik ben er zelf twee dagen strart alles alleen geen reining en de jackpot pleasure doe ik erbij dus gera zou erg leuk zijn als je er was je kan daar erg mooie foto's maken
en aangezien ik weer es een ander pakje aanheb wil daar natuurlijk ook een foto van hebben
vrolijk"]
in de freestyle reining was dennis 1
[/quote]
Klopt, met Pinoccio Pie (mooi paard trouwens voor die proef als Zorro!). Erg balen dat Silden (Nakita) viel met haar paardje. Ik schrok er echt vreselijk van. En ze deed het zo enorm goed. Ik wilde eerst niet blijven kijken naar de Freestyle Reining, maar ik merkte dat het toch wel heeeeel erg gaaf was!
[quote="vrolijk schreef:en in de barrel uum een bruin paardje weet de naam niet meer