GoedVetMan"]
[quote="Blaze"][quote="GoedVetMan schreef:
Okay, maar ik heb begrepen dat het heeft plaats gevonden op het NK, misschien had De Heer Trel ook andere dingen aan zijn hoofd. En vergeet niet dat het een en ander straks ook nog bevestigd kan worden voor de buitenwereld. Ik heb begrepen dat er een artikel geschreven is, dat waarschijnlijk geplaatst gaat worden in een prominent westernblad, iets anders van stof, maar een bevestiging voor juist die buiten wereld.
Peter.
Hehe eindelijk iemand die dat ook zegt
Als dat stuk inderdaad wordt geplaatst zal in het volgende Bit Dhr. Back kunnen terug grijpen op iets wat is geschreven door western ruiters en zijn stelling onderschrijft.Vandaar dat ik het niet eens was met dat stuk.
[/quote]
Ik hoop dat er meer dit zullen inzien Blaze, en ik heb het niet verzonnen, ik kwam erop, doordat ik iemand heel hard hoorde lachen.
Peter
[/quote]
Oh, nee, he.............gaan ze in de WHW iets geks publiceren??? Woeps..........vertel eens in de hoofdlijnen wat ze daar willen publiceren???

.
.
. En dan krijg je het “Manege Mossel effect". Iedereen is de manege test allang vergeten. Maar de ingezonden brieven sijpelen maar door en dat doet de (hun) zaak geen goed.
: