breakthelaw schreef:
kwijl, kwijl
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

quarterH schreef:JasmijnJoy schreef:Ik vind het quater ras totaal niet overbouwd.Al vind ik ze wel lelijk gebouwd.Maar ze zijn erg compact en goed gebouwd voor vroeger.Met paarden jagen/vangen enz. Dus van die tutholas denken dat dit ras overbouwd is(veel mensen denken dit vrijwel bij elk westernras)En een painthorse is ook niet mijn favo ras. :p Ik vind de bouw niet mooi.Maar wel compact! Maar een quater x paint vind ik dan wel weer erg misvormd en overbouwd.Dan kloppen de verhoudingen niet meer :pMaar zolang het leeft en gezond is niks mis mee! Gewoon negeren.
edit; verbeterd.
quarters en paints stammen voor groot deel van zelfde bloedlijnen af dus vraag me heel erg af wat aan die combo misvormt zou zijn? dit zijn dezelfde boedlijnen alleen de een heeft vlekken en de ander niet. heb je je ooit in de rassen verdiept? schijnbaar niet he?
verder weer duidelijk een topic met veel mensen die veel roepen maar weinig echte kennis over de zaak hebben....

Poeky schreef:Een goede standfoto heb ik niet meteen. Net zoals vele QPA's is ze tamelijk compact, korte rug ed.
Wat wel zo is, ze staat erg vaak ontspannen met 1 achtervoetje op rust, als je dan net aan de verkeerde kant staat heb je natuurlijk een gigantisch vertekent beeld, wat bij die opmerking trouwens ook het geval was denk ik.
Hoe dan ook vind ik eigenlijk dat je niet zomaar iemands paard kunt gaan afkraken..
. Een hele knaap dus. En écht overbouwd. Maar hij doet het desondanks wel goed. Ikzelf ben niet groot en niet dik. Hij is voor het plaatje wat te groot voor mij, maar ja, wie is perfect ?