Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natascha dH schreef:HaHa HaHa![]()
Daar gaan we weer.
Bevestiging alom![]()
Heb je een discussie die een aantal niet aanstaat. Over het verkondigen van meningen nog wel. Moet je van bokt vertrekken als je een andere mening toebedaan bent. Zie je nou wel!!!!!!
I rest my case
Blaze schreef:Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter)
Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig.Ze kan goed omgaan met de info op internet en daarop is haar kunnen geeikt.
Marianne"]
[quote="Blaze schreef:80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven
Marianne"]
[quote="Blaze schreef:80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven
Sugarmiss"]
Jammer dat sommigen niet kunnen lezen of zich er gewoon niet aan willen houden.
Het hele stuk van Blaze en de reactie van Paintje zouden een bijdrage kunnen leveren in het andere item nl.
[/quote]
[quote="Sugarmiss"]
Laten we het bij een korte mening houden mbt de uitgebrachte stem
[/quote]
Dus die lange berichten van Anya en Marianne hoeven niet naar het andere topic? Anders copieer ik die ook nog even hoor!
[quote="Marianne schreef:Nou, nou deze discussie is aangezwengeld door iemand die 65 hele Bokt berichten heeft geplaatst. Kan je toch ook je vraagtekens bij zetten. Zo'n mening neem ik iig niet erg serieus.
Marianne"]
Blaze"]
[quote="Marianne schreef:
Nou, nou deze discussie is aangezwengeld door iemand die 65 hele Bokt berichten heeft geplaatst. Kan je toch ook je vraagtekens bij zetten. Zo'n mening neem ik iig niet erg serieus.
Nou haar mening neem ik wel serieus,want zij heeft wel verstand van waar het eigenlijk omgaat
Marianne schreef:
Natasha de H zal zeker verstand hebben van western rijden en nog veel meer. Maar het gaat hier om het functioneren van de moderator op dit forum. Als je zelf nauwelijks forumdeelnemer bent vind ik het nogal wat om zo'n discussie op te starten.
Kijk Blaze, als jij dat nou had gedaan
Citaat:Nou haar mening neem ik wel serieus,want zij heeft wel verstand van waar het eigenlijk omgaat