[WN] Poll*: Sugarmiss als Moderator

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

De huidige Moderator van WN

Poll eindigt op

-mag blijven
165 (85%)
-moet vervangen worden
11 (5%)
-geen mening
18 (9%)

Totaal aantal stemmen: 194

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:19

Verkeerde baas flying high Knipoog

Ferrymaid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:20

Juist dus ik zou maar zuinig zijn op degenen die het wel kunnen opbrengen voordat je hem of haar de laan uit stuurt.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:23

Ik weet niet waar deze poll vandaan komt, misschien heb ik inderdaad wat gemist Verward .

Maar volgens mij moet de persoon die het met iedereen eens is en met wie iedereen het eens is nog geboren worden.

Iedereen kan wel eens iets verkeerd zeggen en die smilies kunnen veel duidelijk maken in een tekst maar niet alles, blijf lekker moderator, SM OK dan!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:26

cornelie schreef:
Verkeerde baas flying high Knipoog

Hahhhahaaa, neeeeeeeeeeee, jij moet zuinig zijn op zo'n baas!!!!

He, SM, mocht je er ooit mee stoppen, Cornelie heeft wel een kudde met dieren, maar geen kids en een allerliefste vent en ook een geweldige baas!!!! Clown Haha! .

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:35

Uhm dat is zo ja. Maar laat SM het maar doen want dan hoef ík het in elk geval niet te doen Lachen

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:03

Discussies? Waar?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:05

Haarbal schreef:
Discussies? Waar?

Je loopt inmiddels 24 uur achter, Haha! ..........

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 21:07

Laten we het bij een korte mening houden mbt de uitgebrachte stem Schijnheilig

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:17

ik heb te weinig te maken met het westernforum. Voor wat ik van Sm ken, zie ik haar als een evenwichtig persoon die gewoon goed haar best doet om het westernforum leuk te houden...

ik heb aangekruisd dat ik geen mening heb omdat ik niet precies weet hoe het in de western wereld gaat.

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:21

Ik zie geen enkele reden om jou te vervangen, je doet het heel leuk hoor

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:53

Hoi Sm,

Gewoon blijven doen wat je doet, en blijven wie je bent!
Je kunt het toch nooit iedereen naar zijn/haar zin maken.
Ik post nog niet zo lang op bokt, maar je hebt mij goed op weg geholpen toen ik vragen had! Dus nogmaals bedankt daarvoor.

Het is toch zo dat als je iets schrijft iedereen dat op zijn eigen manier interperteert, dus als iemand toch al bevooroordeeld is kan je nooit iets op een goede manier brengen.

Dus ik heb gestemd voor blijven Lachen !

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 21:56

Natascha dH schreef:
HaHa HaHa Tong uitsteken
Daar gaan we weer.
Bevestiging alom
Heb je een discussie die een aantal niet aanstaat. Over het verkondigen van meningen nog wel. Moet je van bokt vertrekken als je een andere mening toebedaan bent. Zie je nou wel!!!!!!
I rest my case OK dan!

Je hoeft niet te vertrekken als je een andere mening hebt, maar als de manier van discussie voeren met een mod erbij die haar eigen mening geeft je niet aanstaat, om wat voor reden dan ook, waarom doe je dan mee? Dan kan je toch beter weg blijven?

ellen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:33

Blaze schreef:
Wat dacht je te bereiken met die poll SM??? Denk je nu werkelijk dat dit indruk maakt??De uitkomst wist ik al van te voren(en jij ook) 80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven of die zo weinig verstand hebben van paarden en western dat ze inderdaad denken dat wat jij te melden hebt uit ervaring komt.(we weten wel beter Cool )
Of SM blijft of gaat daar draait het toch helemaal niet om. Het gaat om het feit of ze haar moddie status op een goede manier gebruikt volgens bepaalde mensen.Nee dat doet ze niet ,ze is vooringenomen en partijdig.Ze kan goed omgaan met de info op internet en daarop is haar kunnen geeikt.

Hier sluit ik mij volledig bij aan . Ik heb dus op "stoppen" gestemd. Het zijn er ondertussen al 7. Knipoog

ellen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:42

Marianne"]
[quote="Blaze schreef:
80% van de stemmen zijn mensen die of zelden op WN komt of niets schrijven

Nou, nou deze discussie is aangezwengeld door iemand die 65 hele Bokt berichten heeft geplaatst. Kan je toch ook je vraagtekens bij zetten. Zo'n mening neem ik iig niet erg serieus.
[/quote]
Oooh jee, dit word volgens mij pas mijn 29ste berichtje.
Toch wel jammer dat je dan niet serieus genomen wordt. Toch kijk ik elke dag op bokt, maar juist door dit soort opmerkingen zie je mijn aantal berichten niet snel groeien.

Tijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:23

Ik heb ook nog niet zoveel berichten op bokt gezet, maar heb toch niet het gevoel dat ik daarop aangevallen wordt.
Het is maar net wat je je aantrekt, en blijkbaar voel je je aangesproken.
Ik zou dat niet doen anders wordt je Atlas, en je kunt niet de hele wereld op je nek nemen Haha! .

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 23:54

Marianne"]
[quote="Blaze schreef:

Nou, nou deze discussie is aangezwengeld door iemand die 65 hele Bokt berichten heeft geplaatst. Kan je toch ook je vraagtekens bij zetten. Zo'n mening neem ik iig niet erg serieus.

Denk toch dat hier heek wat meer ervaring achter zit

Ik moet nog even stemmen maar dat wordt denk ik "blijven". Ik ben het zeker niet altijd met SM eens en erger me ook wel eens aan haar posts.

In stemmen ben je vrij

Maar ik vind haar zeker niet de slechtste moderator. Ze behandelt ons vrijwel nooit als kleine kinderen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld BartVB en nog een paar moderators).

Nou

En ze steekt veel tijd in dit forum waardoor het hier nog nooit zo'n puinhoop is geworden als op horses. Vergeet niet dat daar vooral het western forum altijd uit de klauw liep. SM heeft hier in feite dus het lastigste forum te modereren.
[/quote]
Ik denk dat het western forum niet zo moeilijk is als je maar objectief bent en blijft

Het zijn op western eigenlijk twee groepen wedstrijd ruiters en recreatie ruiters en ja dat botst.
OPTIE allebei apart is ook makkelijker voor SM

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:49

Wedstrijd ruiters en recr. ruiters die botsen??? Neeeeee, dat zie je niet goed..............

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 01:07

Hoezo botst Verward
Ik ben allebei Haha!
Ik ben ook van mening dat taalkundig goed onderlegd zijn belangrijker is dan verstand van western. Liever een mod die geen verstand heeft van western, maar niet meteen met de botte bijl voorbij komt sjezen dan andersom. Dat vind ik voor alle fora gelden overigens.

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 08:17

Sugarmiss"]
Jammer dat sommigen niet kunnen lezen of zich er gewoon niet aan willen houden.
Het hele stuk van Blaze en de reactie van Paintje zouden een bijdrage kunnen leveren in het andere item nl.
[/quote]

[quote="Sugarmiss"]
Laten we het bij een korte mening houden mbt de uitgebrachte stem Schijnheilig
[/quote]

Dus die lange berichten van Anya en Marianne hoeven niet naar het andere topic? Anders copieer ik die ook nog even hoor Schijnheilig !

[quote="Marianne schreef:

Typisch, het is nou juist zo een iemand waarvan SM er graag meer op Bokt zou willen zien .

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 08:25

Marianne"]
[quote="Blaze schreef:

Ik moet nog even stemmen maar dat wordt denk ik "blijven". Ik ben het zeker niet altijd met SM eens en erger me ook wel eens aan haar posts.

Maar ik vind haar zeker niet de slechtste moderator. Ze behandelt ons vrijwel nooit als kleine kinderen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld BartVB en nog een paar moderators).

En ze steekt veel tijd in dit forum waardoor het hier nog nooit zo'n puinhoop is geworden als op horses. Vergeet niet dat daar vooral het western forum altijd uit de klauw liep. SM heeft hier in feite dus het lastigste forum te modereren.
[/quote]

Okay, in het laatste stukje wat je schrijft heb je een punt te pakken.
Geen makkelijk forum, en waarom, hoe zou dat kunnen komen, waar is dit uit ontstaan, met deze wetenschap zou je dus kunnen zeggen, dat de benadering in sommige gevallen anders zou moeten om dit soort van toestanden te voorkomen.
Laten wij in een nieuwe topic dan eens onze handen in eigen boezem steken.
Laten wij er dan proberen achter te komen, waarom wij zo van die lastpakken zijn.

Ik heb daar best een idee over hoe het een en ander zou zijn kunnen ontstaan, dus ik zou er ook wel willen mee beginnen om zo’n topic te openen.

Vr gr Peter

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:02

Sjongejonge ben je effe een paar dagen op cursus dus niet op Bokt, mis je weer wat... Hoewel missen, heb de indruk dat er weer vreselijk dom geneuzeld word, waarschijnlijk door gebruiker(s) die van geen toeten of blazen weten of alleen maar lopen te blèren en niet met constructieve oplossingen komen.....

SM is een goede moddie en ik zou het heel jammer vinden als ze weggaat.
Een moddie hoeft geen allesweter te zijn op gebied van Western, maar moet knopen door kunnen hakken indien nodig en verder zichzelf niet op een voetstuk plaatsen. Aan deze eisen voldoet SM wat mij betreft helemaal.
Blijven dus.

Maclee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:27

Blaze"]
[quote="Marianne schreef:

Nou haar mening neem ik wel serieus,want zij heeft wel verstand van waar het eigenlijk omgaat

[/quote]

Natasha de H zal zeker verstand hebben van western rijden en nog veel meer. Maar het gaat hier om het functioneren van de moderator op dit forum. Als je zelf nauwelijks forumdeelnemer bent vind ik het nogal wat om zo'n discussie op te starten.

Kijk Blaze, als jij dat nou had gedaan Knipoog

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:48

Marianne schreef:

Natasha de H zal zeker verstand hebben van western rijden en nog veel meer. Maar het gaat hier om het functioneren van de moderator op dit forum. Als je zelf nauwelijks forumdeelnemer bent vind ik het nogal wat om zo'n discussie op te starten.

Kijk Blaze, als jij dat nou had gedaan Knipoog

Nouja ik heb helemaal de drang niet om SM of welke moddie dan ook van zijn taak te ontheffen.
Ik heb niks met moddies in het algemeen,en met SM niet in het bijzonder Cool Ik hou me echt niet in omdat ik dan gebanned kan worden,ik schrijf gewoon wat ik wil en laat me echt niet weerhouden door wie dan ook.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:53

Blaze je bent echt stoer Cool

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 11:07

Hihihi, Tong uitsteken

Blaze, in die Quote van jou:
Citaat:
Nou haar mening neem ik wel serieus,want zij heeft wel verstand van waar het eigenlijk omgaat

heb je het toch niet over mij???? Verward Verward Verward

Ik kan het origineel nergens terug vinden, maar ik kan me niet herinneren dat er iemand zo lovend over mij gesproken heeft. Bloos!

Wel origineel om de verschillende citaten zo onder elkaar te zetten dat het een heel ander verhaal wordt.

Ga ik ineens met de eer strijken........... Haha! Haha!