Ze plaatsen vandaag op fb dat ze wel wat aanbiedingen gaan plaatsen die je kunt verwachten. Alles gaat nooit lukken, amar als je een beetje weet wat er ligt en wat dingen normaal kosten die je nodig hebt, kun je wel rekenen natuurlijk.
Megs
Geplaatst: 04-12-12 20:41
quartel schreef:
Ik rijd vanuit leerdam naar arthur heb nog 2 plekjes over in de auto voor wie een beetje lekker gek is Het is wel een swiftje dus kan niet heel de winkel mee terug nemen dan
Welke dag ga je? Wel gezellig kunnen we weer eens bijkletsen.
quartel
Geplaatst: 04-12-12 20:42
Megs schreef:
quartel schreef:
Ik rijd vanuit leerdam naar arthur heb nog 2 plekjes over in de auto voor wie een beetje lekker gek is Het is wel een swiftje dus kan niet heel de winkel mee terug nemen dan
Welke dag ga je? Wel gezellig kunnen we weer eens bijkletsen.
Ga mee!!! hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ik ga deze dag ook opgeven als een dag dat ik niet kan werken (ik moet eerst nog een stukkie met de trein voor ik in Utrecht ben, helaas hebben de mensen van mijn stal geen plek, dus nu ga ik met een bokker mee vanaf Utrecht )
Ik ga ook donderdag vroeg als het lukt. Mijn werk begint om 15:15uur dus moet ik echt wel 15:00uur in het UMC zijn... Mensen die dan ook terug moeten zijn in Utrecht? Anders wil ik wel gezellig mee rijden vanuit utrecht.
Ik kan pas om 10 uur op Utrecht Centraal zijn ivm een kortings kaart. Ik wacht nog even af of 1 stalgenoot kan gaan, dan kan het wellicht wat anders geregeld worden hoop het snel te weten
Kasmir
Geplaatst: 16-12-12 15:50
Gimme_Spurs schreef:
Mijn werk ik 's avonds, dus als ik voor die tijd terug ben is het geen probleem! Lijkt me wel leuk!!!
Ik (de chauffeur ) Moet ook om 17:00 werken dus wil wel beetje op tijd er naartoe en beetje op tijd weer terug. Is er nog iemand met grootste plannen? Heb namelijk een Fiat Doblo (veel ruimte om zooi in mee te nemen) of een Fiat Panda (weinig ruimte) ik rij liever in de Panda maar als er veel dingen meegenomen moeten worden dan neem ik de Doblo x).
gaucho
Geplaatst: 16-12-12 15:57
We kunnen eventueel ook met mijn auto, ik denk dat G_S en ik sowieso samen richting utrecht rijden, ik heb een grote Citroen Picasso.
Je komt dan wel min of meer langs Lopik geloof ik, heb dus een autootje vanaf Lopik maar het is net wat het gemakkelijkste is qua carpoolen. Gaucho, ik vind jouw paard zooooo gaaf zo moest ik even kwijt haha xD.
gaucho
Geplaatst: 16-12-12 16:08
Lopik ligt redelijk in de buurt van de A2 toch? brug bij Vianen? Dat is heel makkelijk ja.
Ik vind die van jou ook zo leuk Toch die stippels denk ik.
Kasmir
Geplaatst: 16-12-12 16:21
Lopik ligt inderdaad in de buurt van Vianen, bij die brug kun je heel gemakkelijk de snelweg af en op, meestal laat ik me daar oppikken.
Ja die stipjes doen het hem, maar dan wel mooi gestipt .