freeride schreef:@TS: volgens mij ben je idd al goed bezig als ik zo je overdenkingen hoor, komt vast wel een toffe op je pad, veel geluk met vinden iig, qua karakter zijn quarters en paints en appies geweldig, de appie is wel een iets specialere maar er zijn natuurlijk ook weer heel speciale Q's en P's.
@Hollywood86, die foto's overleggen dat hoeft ook helemaal niet, ik ben trouwens geen wannabe dierenarts, misschien moet jij een beetje minder vergif op je tong leggen als je iets tegen mij zegt, leest vast een stuk prettiger.wel jammer overigens, ik zou echt keitrots zijn als de mijne op 17 jaar oud nog picobello in orde is hoor.
De DA's waar ik veelvuldig mee gesproken heb zijn geen groentjes, al helemaal niet in de amerikaantjes, mijn eigen DA heeft de deur platgelopen bij een grote trainer in BE die nu in IT. zit, en de overige waren er 1 uit someren NL 1 uit Gelderland NL en 2 uit Duitsland, die laatste 2 hebben zelf ook quarters en 1 appie.
Ik ga nu wel serieus op zoek naar info en foto's en keuringsrapporten om een duidelijker beeld te krijgen, van de kwpn-ers en haflingers bestaat zoiets allang,van de amerikanen nog niet veel van teruggevonden.
een grote trainer die nu in IT zit? een "grote trainer" verlaat de sport niet , behalve vanwege een kwetsuur of ouderdom. ik stel dus jou stelling van "grote" trainer sterk in vraag.
.
.wel jammer overigens, ik zou echt keitrots zijn als de mijne op 17 jaar oud nog picobello in orde is hoor.

hier houden ze echt wel rekening mee. Anders heb jij net die ene hele slechte dierenarts te pakken denk ik. (Overigens komt dit op mij over als een excuus - heb je zelf wellicht een paard gehad dat meerdere keren is afgekeurd op de buigproef? Just a question, geen aanval.)
) maar een raskeuring van uit de rasvereniging inclusief verrichtingsproeven en waar paarden werkelijk vrij van medische ingrepen en medicamenten een verrichting moeten leveren.