Het probleem is, maar dat moet misschien via pb, omdat de rest anders gek wordt van dit soort fotografie gedoe, dat de telelenzen vaak niet bij 55mm beginnen, maar pas bij 80 ofzo. Je hebt dan dus geen dekkend bereik, of hoe je dat ook mag noemen. Je hebt dus een 'gat' tussen de twee lenzen liggen. Een goede lens voor op de camera zou een tussen 18-80-200 / 4.5-5.6 zijn, voor 469 euro. Dan heb je tenminste een redelijke telelens. Echt lichtgevoelig is die echter niet. Ik moet binnenkort toch veel reportages maken en hoop dan wat mensen met een 300D tegen te komen. Misschien dat zij me kunnen vertellen aan welke lens zij de voorkeur zouden geven. Ik weet wel dat ik bijna nog liever foto's maak met die oude G2 van me dan met de 300D als het op reining aankomt. Dan maar geen SLR
Ennuh Gera, ik d8 al dat ik je herkende, maar ik wist het niet zeker en idd, ik spreek ook niet iedereen zomaar aan. Hihi!
Op dat moment liep in trouwens constant heen en weer, omdat ik ff moest helpen met de paarden...
Gabacho was er trouwens ook! Maar die kende ik al...
Dus met een duidelijk punt waar we afspreken. Dan lopen we elkaar tenminste niet meer voorbij!! 
)
)