Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fanci_mike schreef:Ik ken echt serieus heel die regels niet, en ik heb nog nooit een botsing gehad (oh ja wel, met iemand die achterop reed en ik dus echt serieus niks aan kon doen).
Ik snap dan ook echt niet waar de fuzz om is, gewoon verstand gebruiken en uit je doppen kijken is toch niet zo moeilijk? Als ik eerst nog moet gaan nadenken welke regel ik nou ook alweer moet toepassen DAN klap ik ergens op ja.
Helemaal waar! 
maar dat wil ik niet geloven anders mag zij niet meedoen met de olypische spelen!
Blyss schreef:Natuurlijk hebben wij alles te maken met de KNHS. Vereweg de meeste van ons rijden met regelmaat gezamelijk met andere mensen die niet western paardrijden. Dus larrie als je denk dat wij een vogelvrij vreemd soort zijn, alleen omdat we wellicht officeel nergens bij aangesloten zijn,.....![]()
Hoeveel van ons staan op een stal waar alleen maar WESTERN gereden wordt? Ik bedoel , deze topic is echt geen specifieke WESTERN topic.

Todorien schreef:dus de basis in elke ''western'' regelboek misschien in 1 lijn trekken zodat het duidelijker en overzichtelijker wordt???

Todorien schreef:en als we het dan toch over de KNHS hebben volgens mij rijdt Rieky Young toch wel degelijk voor de KNHS of ik moet heel erg mis zijn.....maar dat wil ik niet geloven anders mag zij niet meedoen met de olypische spelen!

Todorien schreef:misschien (maar dat is mijn idee, hier over praten mag, maar aanvallen liever niet) is het helemaal zo slecht nog niet om de WRAN en KNHS samen te voegen samen met de andere Nederlanse western clubs,
Todorien schreef:ben het wel wat met Blyss eens, de westernwereld ''denkt''/''doet'' of ze inderdaad een vogelvrij vreemd soort zijn, dus misschien ergens officieel ergens bij aansluiten komt denk ik meer uit voort dan nu (maar goed dat is een ander topic)
Todorien schreef:ik weet niet of je van geluk moet spreken dat de KNHS en de WRAN samenvoeging niks is geworden, ik heb persoonlijk niks tegen op de capregel sterker nog ik vind het een positief iets kijk wat er in de WRAN L5 om crossed maar niet alleen in de L5 ook in de L3 zijn er ruiters die nog niet eens vertrouwd zijn zonder bodyprotector (mijn god vraag niet hoe ze er zijn gekomen in de L3 maar ze horen er wel degelijk te rijden met cap...)
Romkabouter schreef:Todorien schreef:ik weet niet of je van geluk moet spreken dat de KNHS en de WRAN samenvoeging niks is geworden, ik heb persoonlijk niks tegen op de capregel sterker nog ik vind het een positief iets kijk wat er in de WRAN L5 om crossed maar niet alleen in de L5 ook in de L3 zijn er ruiters die nog niet eens vertrouwd zijn zonder bodyprotector (mijn god vraag niet hoe ze er zijn gekomen in de L3 maar ze horen er wel degelijk te rijden met cap...)
Laten we hier maar niet over beginnen, want dan wordt het een erg lang topic![]()
![]()
Todorien schreef:maar inderdaad zal er eerst een algemene basis regel(boek) zijn voor de WRAN/NQHA/DRHA/DPHC/etc. etc. dat zal het een stuk makkelijker en overzichtelijker maken