Mister01 schreef:Ik heb mijn appaloosa nu 1,5 week te koop staan, op meerdere sites gezet en meerdere contacten erover geinformeerd, maar nog totaal geen reactie gehad. Echt nul komma nul!
En ik heb nu toch geen doorsnee paard te koop.
Amerikaanse appaloosa, super mooi getekend, maar blijkbaar niet mooi genoeg ofzo.
Heel erg jammer, het is al moeilijk genoeg om hem weg te doen, en als je dan ook nog geen geinterreseerden hebt is het helemaal zwaar.
Maar ik wacht vol hoop op de juiste persoon voor hem, meer kan ik toch niet doen, en ondertussen wordt hij gewoon verder getraind.
Dan wil ik de eerste wel zijn die reageert hoor, gek op appaloosa's en zoek een grote gezonde ruin voor the boyfriend...
2 vragen
waarom doe je hem echt weg, en kun je hem voorrijden, ook op een buitenritje?
Is ie getest op pssm? hij komt van incrediblue too, lijkt me niet onbelangrijk dan.
Ik ben heel streng hoor, niet alleen op appaloosa's, maar er wordt gewoon veel onzin verteld en ik ben al zo vaak voor niks 2 uur onderweg geweest dat ik zelfs niet meer ga kijken als ze of niet getest zijn, of geen recent filmpje kunnen laten zien waarop het paard stapt draaft en gallopeerd, zowel links als rechtsom en onder het zadel uiteraard....zonde van de tijd steeds weer bij een kreupel paard uitkomen, die bokt en nijdig doet tijdens het opzadelen bijvoorbeeld...