Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Helaas worden deze mensen ook nog hoog geplaatst en tevens niet door een ringmaster op hun vingers getikt tijdens het inrijden. Doordat dit soort praktijken "beloond" worden met hoge plaatsing en tolerantie van de officials zal er niets veranderen. Sterker nog; als je rukt, plukt, prikt en slaat win je de prijzen
Cassidy schreef:Maar als jij met vingers gaat wijzen naar de western, kan ik met vingers wijzen naar iedere andere tak van de paardesport. Er zijn overal wel zwarte schapen te vinden. En deze zwarte schapen zijn beslist niet representatief voor die tak van de sport....
Trinity schreef:Het is er helaas er we moeten er mee leren omgaan of dat nu doorlopen of er tegen in gaan is het is er en dat is een feit en dan aan jou (en daar bedoel ik niemand persoonlijk mee maar gewoon iedereen) de vraag wat doe je ermee.
Mijn mening dit vind ik ervan.
Sjuimpje schreef:Wat betreft wantoestanden bij de andere takken,
die komen inderdaad ook veelvuldig voor, helaas.
Alleen weet ik geen instructeurs die zo lesgeven en zijn het vaak acties uit onmacht.

.