Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel als ik ver achter me keek, want ik stond heeeeelemaal vooraan recht voor de microfoon. Vond de ballon overigens een fantastisch idee, maar wel als je neeeet iets verder naar achteren staat 
Maar hoop dat iedereen een super concert heeft gehad. En ja, country muziek en western rijden hoort voor ons bij elkaar. Lopen voornamelijk in jeans en laarzen en ja, ik heb ook franje aan mijn jas, maar die is meer voor de show, ga er echt niet mee op het paard zitten. Linedancen is leuk, voor af en toe. Ga echt niet met een sherrif ster en een holster lopen (of het moet carnaval zijn) maar een mooie riem met buckle, why not.
Op dit moment voornamelijk Brad Paisley (hij heeft supergrappige nummers), Tim Mcgraw en Brooks & Dunn, maar ben ook niet vies van het wat modernere crossover country/rock/pop. Bluegrass, the 50's... heb het allemaal en luister het regelmatig. En mijn all time favorite, Willie!! Ik ben eigenlijk wat de muziek betreft een heel breed geinteresseerd persoon, vind niet alles mooi, maar probeer alles wel uit
ow ja en natuurlijk Rascal Flatts niet te vergeten. Blake Shelton, Trace Adkins, er zijn er zoveel.
. In ons huis staan en liggen dan ook enkele toffe westernspulletjes, heb me ook een echte wade laten maken voor mijn paardje. De long-horn ligt te wachten om op de stal gemonteerd te worden...
(zalig wagen trouwens!).
(heb een tik dat ik teksten heel snel onthoud
)
) dat eind januari Dale Watson weer in NL zal optreden, echt gave country speelt hij en heeft een hele mooie stem!