Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wendie1992 schreef:Denk dat we maar eens brillen gratis moeten uitdelen hier op bokt, weer zo'n persoon die niet goed leest. JR heeft het hier over : EEN FJORD HAALT DE TOPSPORT TOCH NIET'' Maar stelletje lampenkappen, er word niksgevraagd over TOPSPORT..... even voor de duidelijk heid de vraag die gesteld word:
WIE hier op BOKT rijd z'n fjord western?
Niemand vraagd om een mening van een ander dat een fjord de topsport niet haald. Dat weet iedereen hier wel, en daar is niks geks aan. Er zijn uitzonderingen daarin tegen maar dat word er niet gevraagd. Nou gaan we allemaal offtoppic...
Dus nog 1 keer wie hier op bokt rijden er nog meer western?
niet in je topic krijgt
. amanda1980 schreef:erg jammer hoor dat topics als dit altijd uit zijn verband worden getrokken. maar goed, gelukkig zijn er ook bokkers die mijn O.P. wel begrijpen..
juist de dressuur sport trekt me oa niet aan door de mentaliteit van heel erg veel ruiters. start daar maar eens in met een fjord en er word bijna gagandeerd op je neer gekeken. blijkt dus dat (niet alle!) reining ruiters niet anders zijn helaas. ik heb ook vaak zat reiners met quarter hele langzame spins zien maken in het L1 niveau.
in de trail heb ik verschillende rassen zien starten op het nk. erg leuk om te zien! ik blijf de samenwerking super vinden om te zien, los van met welk ras er gereden word. daar gaat het tenslotte toch om?
maar ook dat is een andere discussie.
Duke schreef:Plinka en kmvreter bewonder ik ook altijd op wedstrijden. Wat een ster in de trail is dat.
amanda1980 schreef:![]()
ik ook heb hier meer respect voor aan gezien een niet voor die sport gefokt ras moeilijk op hoog niveau te krijgen is als een paard dat daar wel voor gefokt is
JohnnyReiner schreef:Een quarter, een paint, een appie, misschien een grullo ok. De rest van de rassen is imo niet gebouwd voor echt western rijden.
Hebben die mensen even geluk!