YouthReiner schreef:Vervelend dat ze de scores van de vorige omroepen als de volgende midden in zijn/haar run zit..die speeker vind ik helemaal niet leuk klinken!
Dan rijden we gewoon op en neer en zal ie even op de trailer moeten staan.Bedankt voor de info.Vind de speeker wel proffesioneel klinken hoor en een geintje kan er ook nog vanaf
beetje zakelijk idd! ben de speekers van de drha gewend, veel persoonlijker want dan word je bij naam genoemd en na afloop van je run bedankt!
Ik vind het in ieder geval niet fijn als ze de score van de vorige deelnemer omroepen terwijl ik mijn run aan het rijden ben. Ik vind de speeker niet echt storend moet ik zeggen..
Als livestreamkijker zou ik het leuk vinden om de naam te horen ipv startnr.Maar verder klinkt het goed.
Dat ben ik met jullie eens... ik ken al die mensen niet, maar vind het leuk om te weten naar wie ik zit te kijken
Ok ben ik het helemaal mee eens dat er zeker namen omgeroepen moeten worden en ook van de paarden maar ze klinkt toch niet verkeerd???
geweldig zeg....hoef ik niet naar den-haag...livestream is open!!!!!!gaan er nog mensen uit gouda er naar toe...kunnen we meschien carpolen
Dit helpt wel goed tegen afkickverschijnselen van de Reichert Celebration.Ik zou het ook wel fijn vinden als er namen zouden worden omgeroepen. Ik heb al zitten zoeken naar startlijsten, maar die kan ik niet vinden.EDIT: Oh sorry, te vroeg gepiept. Naam en score komen in beeld te staan.
Wel pittig voor de novice, zo'n pattern met run downs richting de uitgang... helemaal als die open blijft staan
mijn livestream hapert,kon de score van de laatste ruiter niet horen/zien.Ik ben benieuwd hoe de bak is.Hij ziet er glad en diep uit,weinig fatsoenlijke stops gezien..
Klikte net op de link en kwam gelijk bij de uitslagen terecht.Ilona staat bij mij op stal, supertof! Dat heeft ze goed gedaan
Speaker is niet vervelend toch?! Is de zelfde als in marienheem vorig jaar.. namelijk fransisca!! Iedereen gefeliciteerd met de resultaten!
Ach ik denk maar zo: ze gaan er wel een week lang zitten spreken voor onze lol Ik doe het ze niet na.