Ik herkende XoNo wel (handig, die startnummers
), en Rina ook. Voor de rest heb ik geen flauw idee hoe ze eruit zien, dus sorry
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het is heel vervelend als je niet zeker weet of iemand van bokt is ja of nee. Het is ook zo dom (want ik wist je naam niet, alleen je boktnaam
) om te gaan vragen 'ben jij van bokt?'. Zo niet, dan kijken ze je vast aan alsof je een rare afwijking hebt. 'Ben jij van bokt' is als je dit forum niet kent natuurlijk een beetje een rare zin
gera schreef:Naast je stond volgens mij Carla?
Romkabouter schreef:Volgende keer doe ik mij t-shirt met mijn usericoon wel aan
Of ik geef een aantal dagen vantevoren aan wat ik ga dragen (als ik dat dan al kan zeggen.. het hangt namelijk altijd van mijn stemming af....)
acht trouwens dat jij en Carla getrouwd waren.... oeps
Omdat jullie dezelfde achternaam hadden. Haha wist ik veel dat jullie broer en zus waren! Maar het is me nu duidelijk
* Azhari schreef:Dat het zo rustig was lag niet alleen aan het grote aantal wedstrijden denk ik, maar ook voor de keuze Anneke als jury. Er stonden in elk geval al 8 mensen langs de kant die lessen bij Anneke en ik weet er nog meer die daarom niet mee deden.
Mayflower"]
[quote="gera schreef:Is ook niet zo raar als je zus haar eigen achternaam houdt... Ik snapte het al niet.. Heb vast niet diep genoeg nagedacht haha. Soms.....

Mayflower schreef:Dan heb ik jou ook wel gezien Gera, want ik heb nl. "stiekum" meegekeken op de display van jouw digi![]()
Dan heb je misschien ook wel gehoord dat ik op het al-ler-laatste moment nog eens moest ontdekken dat ik de camera verkeerd ingesteld had. Voor de hele dag
De binnenfoto's werden steeds zooo slecht, ik snapte er helemaal niks van. Veel te donker, heel erg raar. En ik ga niet flitsen natuurlijk in een binnenbak tijdens een wedstrijd. Bovendien krijg je dan rare gele oogjes bij de paarden. Maar het kon gewoon niet dat mijn foto's zo donker werden. Dat was altijd zo in binnenbakken. Ik snapte er niets van. Aan het eind van de dag zat mijn vriend wat met de instellingen te spelen en zag ineens dat je de ISO-waarde in kan stellen
Hij stond op 50! Hij moest dus minstens op 400 staan wil je binnen goede foto's maken. Hoe leer je je eigen camera kennen... (en veel te laat)
De laatste paar foto's van de versatile zijn dus echt mooi geworden, van rina. Toen pas merkte ik dat ik, zelfs als zij aan de andere kant van de bak was, prachtige foto's kon maken zonder extra belichting. Ik voelde me zo
Echt verschrikkelijk. Maar ik kom nu zeker volgende week foto's maken tijdens de Paint wedstrijd in Wijdewormer. Eens kijken of ik nu wél redelijke foto's kan maken daar, want het was altijd verschrikkelijk daar. Maar ja, wat wil je met een ISO-waarde van 50
Mayflower schreef:En bedankt.............. we kunnen niet allemaal meer 18 jaar zijn
Nee, het zijn meestal de bokkers van veertien (no offence) die in hun profiel zetten 'en mijn zusje zit ook op bokt! Klik hier voor haar profiel!!' etc. Ik had het van jullie dus ook niet verwacht...