[WN] WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:24

Op de site van de NQHA staat dit nummer vermeld

Open NK WRAN Mariënheem
24 t/m 28 september 2003
AQHA, APHA, ApHC, DAWRA, NRHA
info Wim van Gemert
tel: 010-6010423

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:28

Vera.................. , je weet het wel, niet twijfelen, als je het zelf niet durft, Digger gaat wel, hihiihiiii.........hoe dan ook!!!! Ach gut , maak je nou niet dol, ik heb showjasjes, jij wel een nette spijkerbroek, durf je vlak voor aanvang echt niet te gaan, neem ik hem van je over!!

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:33

FlyingHigh schreef:
Vera.................. , je weet het wel, niet twijfelen, als je het zelf niet durft, Digger gaat wel, hihiihiiii.........hoe dan ook!!!! Ach gut , maak je nou niet dol, ik heb showjasjes, jij wel een nette spijkerbroek, durf je vlak voor aanvang echt niet te gaan, neem ik hem van je over!!

Okay, nou ga ik ook even Blond doen. Maar heb je dan voor de AQHA niet zoiets als een lease-contract nodig?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:34

Paintje"]
[quote="FlyingHigh schreef:

Okay, nou ga ik ook even Blond doen. Maar heb je dan voor de AQHA niet zoiets als een lease-contract nodig?
[/quote]
Daar is al aan gedacht Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:35

FlyingHigh schreef:

OK, I will do it Nagelbijten / Gniffelen
je bent een schat, maar dat wist je al Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 13:36

Gewoon Halter is 'open', dus zolang FH niet in de amateur-halter start is er niets aan de hand.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:37

Laika schreef:

Open NK WRAN Mariënheem
24 t/m 28 september 2003
info Wim van Gemert

Thanks! Dat nummer had ik ook gevonden maar dat maakt een heel vreemd geluid bij mij, een soort van ingesprek maar dan anders Verward

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:37

Sugarmiss schreef:
Gewoon Halter is 'open', dus zolang FH niet in de amateur-halter start is er niets aan de hand.

Weet je dit zeker??

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 13:38

Zolang FH AQHA-lid is mag ze elk paard halteren (in de 'open') die haar aangeboden wordt.

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:44

het nummer van de wran is 010-5017404.
Weet het honderd procent zeker geen twijfel over mogelijk en er is voor het wran secretariaat ook helmaal geen ander nummer behalve dat van de fax en dat is 010-5015474 maar de fax kun je alleen naar faxen en de telefoon alleen naar bellen en het andwoord apparaat kun je zo inspreken want Wim (secretaris) belt je zo snel mogelijk terug.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:47

vera"]
[quote="Laika schreef:

Open NK WRAN Mariënheem
24 t/m 28 september 2003
info Wim van Gemert

Thanks! Dat nummer had ik ook gevonden maar dat maakt een heel vreemd geluid bij mij, een soort van ingesprek maar dan anders Verward
[/quote]

Klopt!! Dat is dus ook niet zo gek als het een verkeerd nummer is. Even opgezocht in het telefoonboek het moet dus zijn:

010-5010423
Gemert, W van
Anthony van Hobokenstr 46
3161KS Rhoon

Lekker slim zeg, al die websites die öf niet kloppen öf niet up to date zijn.
Vind ik zéér slordig voor een organisatie. Maar goed, wie ben ik Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 13:48

Trinity schreef:
maar de fax kun je alleen naar faxen en de telefoon alleen naar bellen

Dat is een waarheid als een Koe

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:49

Okee, Trinity, dan blijkt dus hetzelfde aan de hand te zijn met de site van TPG. Ach ja, we hadden het kunnen weten!

Het nummer dat Trinity heeft gegeven moet ongetijfeld kloppen dus.

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:51

Off topic: nou staat er geloof ik al drie keer dat je voor de Halter geen lid hoeft te zijn van de WRAN en het telefoonnummer van de WRAN staat er nou ook al drie keer (geheel overbodig) Hyper! Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:53

Sugarmiss schreef:
Zolang FH AQHA-lid is mag ze elk paard halteren (in de 'open') die haar aangeboden wordt.

Ik heb net met de WRAN kontakt gehad (ja ja het is gelukt ) en zei zeggen dat je een leasekontrakt moet als je je amateurstatus wilt behouden, ongeacht in welke klasse je start.
Maar ik moest vanavond even terugbellen want dan was de expert er weer Knipoog

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 13:58

vera schreef:
Ik heb net met de WRAN kontakt gehad (ja ja het is gelukt ) en zei zeggen dat je een leasekontrakt moet als je je amateurstatus wilt behouden, ongeacht in welke klasse je start.

Wat betreft de WRAN en leasecontracten daar hebben we het al eerder over gehad. Ik heb toen een aantal maal contact gehad met Jan Trel: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=1381594&highlight=#1381594.

Maar in jouw geval zou ik het toch echt de AQHA/NQHA vragen, aangezien het om hun Halter-klasse gaat.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:00

vera"]
[quote="Sugarmiss schreef:

[/quote]

Klopt, ik als complete amateur, wil die status gewoon behouden dus dat lease- contract zal ik overleggen aan de organisatie.........Liever overbodig dan problemen achteraf, want je hebt er lekkere 'verklikkers' bijzitten, die je proberen te naaien als ze vinden dat hun onrecht is aangedaan..........we zijn zoooooooooo collegiaal, Schijnheilig !!!

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:07

FlyingHigh schreef:
Klopt, ik als complete amateur, wil die status gewoon behouden dus dat lease- contract zal ik overleggen aan de organisatie.........Liever overbodig dan problemen achteraf, want je hebt er lekkere 'verklikkers' bijzitten, die je proberen te naaien als ze vinden dat hun onrecht is aangedaan..........we zijn zoooooooooo collegiaal, Schijnheilig !!!

Je zou het ook gewoon kunnen zien als dat je op een professionele manier met de Westernsport bezig bent. Gewoon goed voor bereid zijn, niemand die je wat doet. Toch? OK dan!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:13

Paintje"]
[quote="FlyingHigh schreef:

Je zou het ook gewoon kunnen zien als dat je op een professionele manier met de Westernsport bezig bent. Gewoon goed voor bereid zijn, niemand die je wat doet. Toch? OK dan!
[/quote]

Jawel, ik weet wat je bedoelt, maar wanneer mensen menen dat zij minder hebben gepresteerd omdat bijv ik met een paard van een ander heb gehalterd en boven hun ben geplaatst, dat ik als een prof (dus voor een vergoeding) met paarden bezig ben en dat paard dus train. En als ik geen lease- contract kan overleggen, zou het inderdaad maar zo kunnen.... Cool . Maar goed, de meesten weten dat ik geen prof ben, maar om me te kunnen naaien zouden ze me kunnen aanpakken als ik geen lease- contract heb. Echt.....ze zitten erbij.......... Boos! . Vandaar dat we ons heeeeeel braaf aan de regels houden en een lease- contract hebben.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:14

Er is nog een kleine "maar". Als je een paard leased via een kontrakt dan mag de eigenaar er niet mee starten voor de duur van het leasekontrakt Scheve mond
FH, moet je toch aan de bak Haha! Knipoog

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:24

vera schreef:
Er is nog een kleine "maar". Als je een paard leased via een kontrakt dan mag de eigenaar er niet mee starten voor de duur van het leasekontrakt Scheve mond
FH, moet je toch aan de bak Haha! Knipoog

Dat lease-contract loopt toch in December weer af??? Ach, als jij me voorziet van een 'bammetje' en een 'natje' én een groom, wil ik best even lief lachen naar de jury, met een spetter aan de lead waar ik heeeeel trots op ben, *LOL* !!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 14:31

FlyingHigh schreef:
Dat lease-contract loopt toch in December weer af??? Ach, als jij me voorziet van een 'bammetje' en een 'natje' én een groom, wil ik best even lief lachen naar de jury, met een spetter aan de lead waar ik heeeeel trots op ben, *LOL* !!!

Zolang ik er niet op rijd wil ik dolgraag dat jij met hem start. Hoef ik tenminste geen lippenstift te kopen Haha! Ik ben getraind bammetjes-smeerder, afgestudeerd schenker en gecertificeerde groom dus dat wordt een monsterteam OK dan!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:36

Wil het straks toch nog even nalezen in het regelboekje. FH je moet inderdaad uitkijken. Lease contract bij de AQHA moet door de AQHA goedgekeurd worden. Zou dat wel op tijd kunnen? Dan moet er een begin en een einddatum opstaan en het minimum = 6 maanden. Ik geloof zo'n contract kun je van hun site plukken onder "forms"
Met een lease contract mag je alleen maar open onderdelen starten. Als je verder geen andere onderdelen in de AQHA show start, dan kun je niet eens genaaid worden al zou iemand het willen. Haha!
En piepen zullen sommige toch wel als je beter geplaceerd wordt. Schijnbaar wordt nog niet begrepen dat het voor minimaal 60 of is het meer % om het paard gaat en de rest pas voor diegene die het voorbrengt. Zolang je de jury niet omver loopt of met je rug naar ze toe gaat staan en verder netjes aangekleed bent, met die mooie lipstick uiteraard, kan er niks mis gaan.
Zou je met Digger nog wat anders willen starten bij de AQHA dan heb je het probleem dat je je amateurstatus kwijt bent. Zo staat het in het boekje, ik heb de regeltjes niet gemaakt hoor. Vind die regel toch al een stomme regel. Je rijdt goed en wilt graag een wedstrijd starten, maar hebt geen paard en je bent ook absoluut geen prof. Je kunt er eentje leasen en dan moet je de open in. Huilen . Ja, ik weet het, is gedaan voor de VS zodat beginners niet op het superpaard van hun trainer kunnen starten, ja, ja. Misschien voor Vera de Rescue van Bach druppels van Sprite, verkrijgbaar bij de drogist. Zou helpen. OK dan!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 18:50

Dance schreef:
Wil het straks toch nog even nalezen in het regelboekje. FH je moet inderdaad uitkijken. Lease contract bij de AQHA moet door de AQHA goedgekeurd worden. Zou dat wel op tijd kunnen? Dan moet er een begin en een einddatum opstaan en het minimum = 6 maanden. Ik geloof zo'n contract kun je van hun site plukken onder "forms"
Met een lease contract mag je alleen maar open onderdelen starten. Als je verder geen andere onderdelen in de AQHA show start, dan kun je niet eens genaaid worden al zou iemand het willen. Haha!
En piepen zullen sommige toch wel als je beter geplaceerd wordt. Schijnbaar wordt nog niet begrepen dat het voor minimaal 60 of is het meer % om het paard gaat en de rest pas voor diegene die het voorbrengt. Zolang je de jury niet omver loopt of met je rug naar ze toe gaat staan en verder netjes aangekleed bent, met die mooie lipstick uiteraard, kan er niks mis gaan.
Zou je met Digger nog wat anders willen starten bij de AQHA dan heb je het probleem dat je je amateurstatus kwijt bent. Zo staat het in het boekje, ik heb de regeltjes niet gemaakt hoor. Vind die regel toch al een stomme regel. Je rijdt goed en wilt graag een wedstrijd starten, maar hebt geen paard en je bent ook absoluut geen prof. Je kunt er eentje leasen en dan moet je de open in. Huilen . Ja, ik weet het, is gedaan voor de VS zodat beginners niet op het superpaard van hun trainer kunnen starten, ja, ja. Misschien voor Vera de Rescue van Bach druppels van Sprite, verkrijgbaar bij de drogist. Zou helpen. OK dan!

Ik wil alleen maar halteren met Digger, ik schijt juist 1000 kleuren als ik OP een paard moet zitten, Haha! Haha! !!! Toch een lease- contract nodig, Dance?? Of voor halteren- alleen niet????

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 18:55

Ik heb in de regels geen 'vrijstelling' voor alleen halter kunnen vinden. Als je vasthoudt aan je amateursstatus zul je er aan moeten vrees ik.