[WN] Meer interesse voor western door Anky?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:07

een vrouw doet het ook altijd goed in boer zoekt vrouw :7

Paintless

Re: Meer interesse voor western door Anky?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:13

whaha.. ja. maar rieky heeft al een vriend. :P

jij kan ook wel mee doen.. :j

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:17

heb geen ranch en ben niet vrijgezel :D wie weet stuur ik wel een brief als ik eventueel vrijgezel wordt en er een leuke cowgirl bij zit :D

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 20:29

je hebt een leuk vrouwtje, die vind wel weer wat anders. ik denk alleen dat de kinders er niet zo blij mee zijn. :P

moest maar niet he.. :n

verder weet ik weinig leuke, vrijgezelle westernrijdende mannen.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:00

Paintless schreef:
ja dat is waar. euh...

JPK?? ik bedoel.. echt knap is ie niet, maar kan wel heel mooi reining rijden.

en verlegen zijn is lief

Haha, maar die is niet vrijgezel hoor (toch?) :P

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:21

Paintless schreef:
ja dat is waar. euh...

JPK?? ik bedoel.. echt knap is ie niet, maar kan wel heel mooi reining rijden.

en verlegen zijn is lief

Verlegen zijn is sexy :*

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 22:59

Paintless schreef:
je hebt een leuk vrouwtje, die vind wel weer wat anders. ik denk alleen dat de kinders er niet zo blij mee zijn. :P

Bummer! |o Toevallig (even off-topic) wel een SUPER Cowboy tegengekomen, in Brice Canyon USA! Josh heette hij, en voldeed he-le-maal aan het plaatje... Helaas paste hij niet in mijn koffer -O-

Heb ik weer _O-

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 23:17

Aaarghh! En ik had me nog wel zo voorgenomen om niet meer te reageren in topics over Anky en western. :x
Maar het vlees is zwak...

Ik hoor om mij heen opeens wel veel mensen die western gaan rijden ("Maar geen les hoor"). Of dat door Anky komt weet ik natuurlijk niet, maar het kan er best iets mee te maken hebben. Ik heb zelf het idee dat ik op mijn engelse manege wel wat serieuzer genomen word als westernruiter. Want als zelfs Anky het doet dan zal het toch wel iets voorstellen.

Oh, en je kunt makkelijk een leuke cowboy vinden hoor. Geen hand vol maar een heel groot land vol! En allemaal veel te vroeg getrouwd dus inmiddels weer gescheiden. :D Ze zijn alleen zo vreselijk conservatief. :n

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:40

LindyH schreef:
Oh, en je kunt makkelijk een leuke cowboy vinden hoor. Geen hand vol maar een heel groot land vol! En allemaal veel te vroeg getrouwd dus inmiddels weer gescheiden. :D Ze zijn alleen zo vreselijk conservatief. :n

_O- Amerikanen he... Doe je niks aan :+ Gelukkig zijn ze al getrouwd geweest en is "seks voor het huwelijk" dus geen probleem! }>
Grapje he! En op dit tijdstip kan dat wel toch? O:) }:)

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:45

Gimme_Spurs schreef:
Paintless schreef:

Bummer! |o Toevallig (even off-topic) wel een SUPER Cowboy tegengekomen, in Brice Canyon USA! Josh heette hij, en voldeed he-le-maal aan het plaatje... Helaas paste hij niet in mijn koffer -O-

Heb ik weer _O-

boer zoekt vrouw is helaas niet in amerika :(:)

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 00:49

Nou, ik kom net van de DRHA ledenvergadering (Anky was er niet, om het nog enigszins in-topic te houden :o).
Als vrijgezelle dame heb ik even flink rondgeloerd, mijn conclusie:
Qua heren zullen we maar zeggen dat (indien niet getrouwd of aanstaande) ze hier in NL allemaal euhh.. hoe zeg je dat netjes... een hééél goed karakter hebben... :j

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 01:05

ik kom er ook net van terug! tja voor de echte cowboys moeten we toch echt naar usa :P

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 02:01

Ik zeg, laten we het negatieve omdraaien naar iets positiefs! Laten we gewoon, als vrijgezelle cowgirls van Bokt onze cowboys in Amerika gaan zoeken! Plakken we er meteen een vakantie aan vast, en als we met veel zijn, krijgen we vast groepskorting op die ranches!!! :D ;) _O-

En om dan toch maar on-topic te blijven, Anky mag van mij mee, kan ze meteen zien tegen wie ze op moet boksen als ze mee gaat doen aan het wk en de olympische spelen!!

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 02:07

Ik ken dat soort 'ranches' ja. :P ;)

'Breeding Station' zou een betere naam zijn. :D

vaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 02:07

het publiek zal ook wel komen omdat Anky super bekend is, en mensen geïnteresseerd zijn in what ze doet. hier kennen ze anky ook(in the paardenwereld)
en in mijn thuisland ook wel( Canada)

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:08

Gimme_Spurs schreef:
Ik zeg, laten we het negatieve omdraaien naar iets positiefs! Laten we gewoon, als vrijgezelle cowgirls van Bokt onze cowboys in Amerika gaan zoeken! Plakken we er meteen een vakantie aan vast, en als we met veel zijn, krijgen we vast groepskorting op die ranches!!! :D ;) _O-

En om dan toch maar on-topic te blijven, Anky mag van mij mee, kan ze meteen zien tegen wie ze op moet boksen als ze mee gaat doen aan het wk en de olympische spelen!!

Ik ga mee!! Wanneer vertrekken we? :D *\o/*

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:49

Wha ha ha dit topic word hilarisch! Zullen we dan gelijk alle mannelijke NL westernruiters/trainers maar even bespreken? Ik vind wel dat we dat dan wel een beetje goed moeten doen. Een aantal criteria: Bouw van het lichaam, spiermassa, gangenwerk, gebit, uitstraling en stalkarakter. Vervolgens voor de sier natuurlijk ook nog even het algemene karakter. Ik stel voor dat een ieder op elk criterium een score van 1-10 geeft waarbij 1 erg laag is en 10 heel hoog. Als er dan genoeg dames en heren gereageerd hebben middelen we het en geven de winnaar een soort van trofee??

_Miistral_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 11:53

_Miistral_ schreef:
haha als anky een roze rij broek draagt morgen, dan vertik ik het om een roze rij broek aan te doen hoor :Y)

Citaat:
spijkerbroek he >;) Aan rijbroeken doen we hier niet :D

ooh sorry! mijn fout, spijkerbroek :o

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 12:08

Hahaha! kijk hier word ik nou vrolijk van op deze zondag morgen :')
heb wel een vriend maar hij houd niet van paarden.. tja, als jullie verterkken ga ik mee!
howwdyy!! :Y)
haha ik zie het al voor me.. moeten we wel een heel vliegtuig afhuren en er 'bokt.nl op zoek naar cowboys' aan de zijkant van het vliegtuig kladderen, en allemaal sponsorkleding met logo :=

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 12:18

mijn vriend houdt ook niet echt van paarden, maar koopt er wel een voor mij. Ik blijf dus maar in nederland.

ook al heeft Tim wel een erg leuke merrie te koop staan. kan ik wel ff kijken. :P

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:18

Of Allard en Anky nu veel of weinig promotie voor de reining sport maken of niet, feit is dat reining nooit zoveel in de media gekomen is als in 2010. geschreven pers, radio, tv, internet, men kon er niet naast kijken. dat is alleen maar positief, en iemand die dat niet inziet of daarover te mouwen heeft, geeft m.i. dan ook blijk van even veel inzicht en intelligentie te bezitten als het gemiddelde broodje kroket met het syndroom van down!

je kan het ook Anky en de media aandacht daaromtrent niet kwalijk nemen dat leken nu ook gelijk denken dat ANky ook in de reining wereldtop is. zelfs die leken kun je dat niet kwalijk nemen want net daarom zijn ze leek en onwetend.

Al de reacties in de zin van "onze dressuur diva bakt er niets van" of " Anky zus en Anky zo" zie ik ook niet komen van mensen die zelf meer dan 71 scoren, laat staan een paard in eigendom hebben die dat regelmatig loopt. ik meen te mogen besluiten dat dit de typische bokt bakrandridders zijn of mensen die zich bedreigd voelen in hun eigenwaarde en naar hun naasten toe, dat zij na jaren proberen nog steeds de kaap van de 70 niet weten te ronden terwijl Anky dat even in 2 seizoenen doet.

gezeur zoals " gaat Anky nu ook een westernkleding lijn starten" slaat ook nergens op. Het is iedereen vrij om dat te doen en iedereen weze welgekomen maar ook die sneer duidt duidelijk op een jaloerse ondertoon.

meer dan wat ook halen Anky en Allard vooroordelen weg bij de gemiddelde burger uit de Benelux over de western rijsport in het algemeen, en reining in het bijzonder. zij geven de reining sport credibiliteit aan een ongezien hoog tempo. dit zal er ook voor zorgen dat ook uit de beter bemiddelde sociale milieu's naar reining gekeken wordt als een volwassen en geloofwaardige sport, waar dat tot op heden not-done was, en zullen er mensen gaan investeren in top paarden, zodat Nederland niet langer naar een wereldkampioenschap hoeft te gaan met gemiddelde paarden (Burnie niet te ne gesproken), en op een weinig eervolle plaats eindigen.

ook het gemouw over Anky meenemen naar de WEG slaat nergens op. kan er iemand van de mouwers misschien vertellen welk alternatief de chef d'equippe had buiten Anky??

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:38

Sorry hoor, maar mag het even wat minder ongenuanceerd? Ik voel me een beetje aangesproken, en dan met name dat mouwen en dat broodje kroket. Het feit alleen al dat alles op de topic zo serieus wordt genomen door bovenstaande geeft wel een beetje "pot verwijt de ketel" effect. Ik heb (en ga nu alleen voor mezelf spreken) ontzettend veel respect voor Anky, of welke ruiter die zijn best doet de top te bereiken. Ik ben totaal niet kortzichtig of dom, ik hou alleen van een beetje humor in een gesprek. Dat wil niet zeggen dat ik het gelijk meen. Ik ben echt net begonnen met western/reining en heb veel ontzag voor iedere ruiter op welk niveau dan ook. Respect is niet gelijk jaloezie. Verder ga ik me niet verantwoorden, maar ik hoop dat er in het vervolg iets genuanceerder, en met íéts meer humor hier gepost wordt, want uiteindelijk heb ik (en misschien de rest ook wel) hart voor de sport en de paarden, dat is iets wat we delen en we niet moeten vergeten! Met alle respect natuurlijk, ik heb absoluut geen zin hier meer woorden aan vuil te maken, of hier ruzie om te maken, dat is het mij niet waard.

Dat gezegd hebbende: Iemand een leuke Ranch waar we dan heen kunnen? Misschien werkt Josh nog wel in Bryce Canyon, kunnen we daarheen! (is 'ie wel voor mij! ;))

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:56

.
Laatst bijgewerkt door quarterH op 16-01-11 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:00

zo zie ik 't ook Dofuzz ;)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:01

Pfff... :Z

Is het nou echt nodig om na discussie nummer 1000 over dit onderwerp nog maar even nummer 1001 er tegenaan te gooien? De verschillende meningen veranderen daar echt niet door, hooguit het humeur.

Dit was een leuk topic met een interssante vraag van de TS. Laten we dat niet verpesten door deze verzuurde discussie weer te gaan voeren. Laten we gezellig off topic gaan over lekkere cowboys ofzo. :P