Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

altijd dat stuk langs de weg lopen om ze uit de wei te halen, lekker zonder zadel crossen bij die zwemvijver, elke dag lunchpakketjes maken.
supersnel met de estafette altijd
wat een lol was dat altijd, mis het wel een beetje hoor!! Nathalie83 schreef:En Vlieger wist daar ook van dan? Want wij waren op zondag met een groep (ik, Olga, Rianne, Sjoert,Remco en Lars) en reden dan al de jong paarden. Eagel, Happy, een buckskin, Bld en ik geloof nog een pallomino. We ginge iig echt te werk alsof er nog nooit iemand op had gezeten. In het begin eerst longeren, dan in de bak een zadel erop, aan de longe erop en dan los. Reden met bosaal of halster. En Sonja (moeder van Remco) reed an voorop met hun paard (weet niet meer hoe die heet, was dochter/zoon van Marjan haar paard. Petonka oid geloof ik) Soms reed ook marjan haar man voorop. lag maar net aan wie er was.
Maargoed ik heb dat dus ook allemaal op video omdat Remco het paard reed wat zij hadden gekocht dus hebben ze veel gefilmd en heb daar een kopie van gekregen.
sandorra schreef:hallo allemaal.
ik heb ook in de jaren 90 gereden op de puszta
en ken idd alle namen die hier voorbij komen.
Runny idd arrow dutchman, ranger alvarado prinses black lady headline en het broetje daarvan (kan niet op de naam komen ook een vos met een bles) major tom.
Rolin en pischko ken ik ook , euk om te weten dat hij van een bokker is.
Ook de ijslanders kan ik mij goed herinneren. (sunny idd van white foot en een uitgebroken quater hengst) kendur raudur king willem (tonka wakan oftewel little man) polly bimpo poestica afkur stjarna perla lilja megla lisa bruna lysingur sorli
verder weet ik het even niet meer
mijn naam is Caren niemeijer en ben van de tweeling
wij hadden op de zaterdag les om half 10 van meneer vlieger, weet iemand hoe het met hun is?
ik weet die periode idd ook nog wel dat jantinus is overleden. was erg heftig.

Vond dat zo'n superbeest, toen ze wat jonger was was ze zo lekker ondeugend.
).Wildgirl schreef:Ook ik heb meedere kampen gevolgd hier, 3 weken acher elkaar op Bruna gereden.
Zelfs nog een soort van ''vakantieliefde'' gehad, een blonde jongen, trok altijd op met Sjoert en Lars(waar ik stiekem verliefd op was....maar die dook toen al regelmatig de caravan van Alida in).
Heb echt géén idee meer hoe hij heet.
Heb ook 3x een kamp op Headline gereden en kwam hem een jaar of 2 geleden tegen op de Eswal Manege in Vries....de wereld is klein!

*
Nathalie83 schreef:Jaa Pisco idd!! Naam Petonka bleef maar door me hoofd zweven
Mmm Bettine.. Je naam ken ik zeker, maar zit echt heeeeeel hard te graven in mijn hersens naar een gezicht bij de naam... *Naatje wordt oud*
Does that ring a bell??
denk dat iedereen die ooit langs zijn stal is gelopen hem wel kent
Minnick als in die zwarte ken ik idd ook. en eagle
bij mij beter bekent als Rodeo Eagle
gos wat heeft die een hoop vlieglessen gegeven
(ja idd mij ook, en staat nog op film ook
) Fenja ken ik niet en dartmoors liepen er niet toen ik daar nog was.. Alleen maar ijsjes en polly de geintergreerde ijslander fjord