VivaLaVida schreef:pfff hahaha dat meen je niet!!!!!
Hoe kun je nou terug gaan naar dressuurhihi
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xSaarSaar schreef:Wil je western gaan rijden, koop dan gewoon een quarter/paint, of een ander geschikt westernpaard.

xSaarSaar schreef:Ik was wel even benieuwd dus ik hebben even bij google afbeeldinge op 'fries western' gezocht, maar de eerste hits die ik kreeg waren allemaal etenswaren
Friezen lijken me niet geschikt voor western, misschien de basisdingen, maar verder niet.
Dat komt onder andere door hun bouw, en ze zijn er gewoon niet voor gefokt.
Wil je western gaan rijden, koop dan gewoon een quarter/paint, of een ander geschikt westernpaard.

LindyH schreef:Ik vind het helemaal niet kwetsend voor Friezen. Het gaat er helemaal niet om of Friezen in z'n algemeenheid wel of geen fijne paarden zijn. Het gaat erom of ze mee kunnen komen in de westernsport.
Je kunt ook rustig zeggen dat een Quarters voor een arreslee er absoluut niet uitzien. Die gaan zo langzaam dat ze spontaan door het ijs zakken. En dan verzuipen ze ook nog meteen omdat ze hun kop niet boven water kunnen houden.