Ik heb als non pro een driedaagse clinic gereden met Andrea in Duitsland. In een woord GEWELDIG!!! Hij spreekt vloeiend en zeer duidelijk Engels, weet je enorm te motiveren het beste uit jezelf en je paard te halen. Als hij naar Nederland komt wil ik zeker komen, met maar ook zonder paard!! Naar hem kijken en luisteren is al super leerzaam, net als z'n DVD's.
lang leven google.. NH mannen, verklaard waarom ik ze niet ken
14cecile14
Geplaatst: 11-05-10 09:53
XoNo schreef:
Karin Prevedel, Matteo Sala, Christel Poels
In deze 3 ben ik ook geintresseerd! Ook in Cedric Leroux (trainer uit belgie die ons in het jeugdteam al heeft getraind, echte allrounder kun je heel veel van leren) Ook niet heel moeilijk te regelen. En Eron dampier hele goede trailruiter.
Vickelientje
Geplaatst: 11-05-10 11:47
quarterH schreef:
lang leven google.. NH mannen, verklaard waarom ik ze niet ken
dan heb je niet goed gegoogled, want iig John Lyons is absoluut geen NH man
Aah ik was mijn eigen topic kwijt!! Dus vandaar nu pas antwoorden!! Andrea & Rudi komen volgend jaar naar ons toe! Maar er is nog geen datum vast!!! Dat hoort natuurlijk iedereen nog!! Dit jaar komt Bernard Fonck (18 juli) - vol Karin van Beckum (Halter/showmanship) dit wordt waarscheinlijk 24 juli en daar zijn nog plaatsten voor vrij We proberen haar ook voor een pleasure/hunter clinic. En Ed Gosen voor een trail clinic ook daar is nog geen datum voor. Ben nu alleen nog bezig met Walter Bouwmeester. En meer kan ik dit jaar echt niet meer aan, want we hebben het druk druk druk druk en daarbij ben ik ook nog een PR Functionaris van de WRAN geworden!!!
Het is al onwijs gaaf dat je zoveel doet hoor San! Kan niet wachten
Moondancer
Geplaatst: 11-05-10 18:55
Wat gaat de clinic van Karin kosten? Daar wil ik wel heel graag aan mee doen , hihi is het enige wat ik op het moment kan , halteren vanwege mijn rug.....
Sann_e
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-10 08:50
25 juli is de clinic van Karin van Bekkum!!! En is 35 euro p.p & 10 euro voor de lunch
vigel1
Geplaatst: 18-05-10 10:28
Kan ik mij nu alvast al opgeven voor de clinic van Rudi en Andrea ? ,.. Ik was namelijk net te laat voor de clinic van bernard en dit wil ik niet nog eens laten gebeuren
Zoals ik al eerder in dit topic liet weten bedoelde ik het niet zo als ik zei. Maar Andrea wil niet zomaar iedereen in zijn clinic hebben, en daarom hebben wij een lijst met criterium en dat is dus niet alleen open ruiters!! Maar nogmaals niet iedereen kan hieraan mee doen!