Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Winddancer schreef:Vandaag het tweede nummer gekregen en ........super zeg!!!!
Het ziet er heel mooi uit en leest heel lekker weg
Ben nl ook wel benieuwd naar 2e nummer!Sonja schreef:Yep, hoezo?
Deze keer was het ook weer gewoon los via de site te bestellen, dat had Astrid beloofd na de vorige keer omdat het eerste nummer niet echt repre was voor wat het blad zou kunnen worden.
Dus voor wie het blad ook nog een keer los wil bestellen zonder meteen al aan een abbootje vast te zitten: gewoon naar de site van Astrid gaan ( http://www.paintsandquarters.nl ), daar kun je op een button klikken (rechterkant) en het 2e nummer los bestellen voor 4,25
Even formuliertje invullen, geld overmaken, en rustig wachten tot 'ie in je brievenbus valt. Ik had 'm vorige keer supersnel.
Moontje1991 schreef:Sonja schreef:Yep, hoezo?
Deze keer was het ook weer gewoon los via de site te bestellen, dat had Astrid beloofd na de vorige keer omdat het eerste nummer niet echt repre was voor wat het blad zou kunnen worden.
Dus voor wie het blad ook nog een keer los wil bestellen zonder meteen al aan een abbootje vast te zitten: gewoon naar de site van Astrid gaan ( http://www.paintsandquarters.nl ), daar kun je op een button klikken (rechterkant) en het 2e nummer los bestellen voor 4,25
Even formuliertje invullen, geld overmaken, en rustig wachten tot 'ie in je brievenbus valt. Ik had 'm vorige keer supersnel.
oke dan begrijp ik het ik dacht als als je een abo hebt gaat her toch vanzelf en hoef je toch niet steeds aan te geven dat je hem wilt ontvangen.
Maar ik begrijp het nu.

Sonja schreef:Voor degenen die het al in handen hebben gehad: is het ook leuk genoeg voor mensen die niet specifiek in quarters en paints geïnteresseerd zijn?
maar juist tot de recrearidder die het leuk vind om zo nu een dan een (wran)wedstrijdje te pakkenBerwicowa schreef:Ik denk dat het voor de lage klasse ook interessant is. Zij moeten ook ergens beginnen. En een ruiter die in de lage klasse is net zo gemotiveerd denk ik als een L2 of L1 ruiter.