[WN] Nieuw Westernblad...wie heeft hem al ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rainbow8

Re: Nieuw Westernblad...wie heeft hem al ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:59

Ik heb het blad net besteld en betaald dus het is even afwachten.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:32

Vandaag het tweede nummer gekregen en ........super zeg +:)+ !!!!
Het ziet er heel mooi uit en leest heel lekker weg :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:40

Ik heb net het tweede nummer besteld. Zo ff het geld overmaken en dan heb ik 'm lekker van 't weekeinde als ze net zo vlot zijn als vorige keer. Ik ben heel benieuwd!

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:43

Winddancer schreef:
Vandaag het tweede nummer gekregen en ........super zeg +:)+ !!!!
Het ziet er heel mooi uit en leest heel lekker weg :j

o dan zal de mijne zo ook wel komen!
Ik vindt het een erg fijn blad het leest lekker en gewoon in makkelijk lees taal inplaats van dat je een woordenboek nodig hebt.
En ook boeiende onderwerpen.
Het staat niet vol met dat pietje puk zijn paard is gebleseerd en jantje eerste is geworden enz maar met nuttige informatie.

Sonja nummer 2 besteld?
Laatst bijgewerkt door Moontje1991 op 07-07-10 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:45

Laatst bijgewerkt door simodi op 07-07-10 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:47

Yep, hoezo?
Deze keer was het ook weer gewoon los via de site te bestellen, dat had Astrid beloofd na de vorige keer omdat het eerste nummer niet echt repre was voor wat het blad zou kunnen worden.

Dus voor wie het blad ook nog een keer los wil bestellen zonder meteen al aan een abbootje vast te zitten: gewoon naar de site van Astrid gaan ( http://www.paintsandquarters.nl ), daar kun je op een button klikken (rechterkant) en het 2e nummer los bestellen voor 4,25
Even formuliertje invullen, geld overmaken, en rustig wachten tot 'ie in je brievenbus valt. Ik had 'm vorige keer supersnel.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-07-10 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:47

Heb hem ook net vanmorgen besteld/betaald , idd te hopen dat ze net zo snel verzenden als vorige keer!!

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 12:49

Sonja schreef:
Yep, hoezo?
Deze keer was het ook weer gewoon los via de site te bestellen, dat had Astrid beloofd na de vorige keer omdat het eerste nummer niet echt repre was voor wat het blad zou kunnen worden.

Dus voor wie het blad ook nog een keer los wil bestellen zonder meteen al aan een abbootje vast te zitten: gewoon naar de site van Astrid gaan ( http://www.paintsandquarters.nl ), daar kun je op een button klikken (rechterkant) en het 2e nummer los bestellen voor 4,25
Even formuliertje invullen, geld overmaken, en rustig wachten tot 'ie in je brievenbus valt. Ik had 'm vorige keer supersnel.

oke dan begrijp ik het ik dacht als als je een abo hebt gaat her toch vanzelf en hoef je toch niet steeds aan te geven dat je hem wilt ontvangen.
Maar ik begrijp het nu.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:06

ik zal hem vanavond lezen. ben ontzettend benieuwd naar het stuk in de spotlights. met kayleigh en mij :D

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:10

Moontje1991 schreef:
Sonja schreef:
Yep, hoezo?

oke dan begrijp ik het ik dacht als als je een abo hebt gaat her toch vanzelf en hoef je toch niet steeds aan te geven dat je hem wilt ontvangen.
Maar ik begrijp het nu.

Met een abonnement krijg je hem inderdaad gewoon vanzelf thuis :j

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:11

WinSel schreef:
ik zal hem vanavond lezen. ben ontzettend benieuwd naar het stuk in de spotlights. met kayleigh en mij :D

Oh ben jij dat!!!
Heel mooi hoor +:)+

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:14

ik vraag me serieus af waarom je een blad paints and quarters noemt en vervolgens een stuk gaat schrijven over een beginner met een tinker :?
no offence over wie je bent en of wat je doet metw elk paard dan ook
maar heeft het blad dan of niet de juiste naam voor het publiek waar je je op richt
of verwacht ik als publiek het verkeerde van het blad?
ik had een serieus westernblad verwacht, de vorige keer proefde ik dit al niet en het lijkt erop dat het dat nu nog niet is imo

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:15

Sonja schreef:
Voor degenen die het al in handen hebben gehad: is het ook leuk genoeg voor mensen die niet specifiek in quarters en paints geïnteresseerd zijn?

ik vond eerste nummer niet echt,maar ik vond het blad sowieso wat magertjes......
ik ben dan ook een langlezer :D

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:19

Sonja schreef:
Voor degenen die het al in handen hebben gehad: is het ook leuk genoeg voor mensen die niet specifiek in quarters en paints geïnteresseerd zijn?

Ja het is niet zo zeer op die 2 rassen toegelegd vindt ik.
ik vindt het gewoon een fijn western blad waarin niet de mentaliteit van als je geen quarter of paint hebt of wilt kun je geen western rijden zit.
Ook geen droge stof met eeuwige getallen over wedstrijd uitslagen of hoeveelheid nakomelingen ofzo.
Voor mijn idee gewoon een prettig leesbaar westernblad en geen rassen blad.

Ik was er trouwes wel zo door heen.
Alleen bij dit blad heb ik dan wel elk artikel gelezen er zijn ook bladen waar ik even snel door heen ben terwijl ze 2 keer zo dik zijn maar er maar 1 of 2 interesanten dingen instaan en verder alleen maar wedstrijd uitslagen en dat het paard van jantje gebleseerd is enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:24

En heb je 't dan over het 2e nummer Moontje?

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:25

hobbelheks schreef:
ik vraag me serieus af waarom je een blad paints and quarters noemt en vervolgens een stuk gaat schrijven over een beginner met een tinker :?

Daarom is het ook een "Magazine voor de liefhebber van Westernriding" :D
En volgens mij is dat eerder ook al aangegeven....

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:27

Ik had gisteren een advertentie geplaatst hier op Bokt dat nr 2 verkrijgbaar is maar die heeft niemand gezien, was ook onder de voetbal da's ook niet zo slim van mij natuurlijk..... maar ik zie dat er hier al over gepraat wordt!

Hobbelheks, ik heb al eerder aangegeven dat het een blad is voor alle rassen waar western mee gereden wordt, niet alleen de Paints & Quarters. Waarom heet het blad dan zo? Omdat er met deze 2 rassen het meeste western gereden wordt. De groep van westernrijders is erg groot en breed, dit blad is vooral bedoeld voor de recreatieve en beginnende wedstrijdruiters en niet voor de fanatieke showruiters die trainingstips voor gevorderden verwachten en wedstrijduitslagen. Dat is namelijk niet te combineren in 1 blad. De Quarter is een heel mooi blad voor deze showruiters, de andere groep van recreatieve ruiters en nog niet zo fanatieke wedstrijdruiters is heel groot en daar was nog niets voor. Maar dat wil niet zeggen dat het voor de showruiters geen leuk blad is om te lezen, je moet alleen geen showuitslagen en 'De Quarter' artikelen verwachten. Het is dus een makkelijk te lezen blad waar allerlei vormen van westernrijden en westernpaarden in besproken worden. Zoals Moontje dus ook al zegt ;)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:33

@astridklomp
ik benoem mezelf niet tot fanatieke gevorderde wedstrijdruiter :n maar juist tot de recrearidder die het leuk vind om zo nu een dan een (wran)wedstrijdje te pakken
ik probeer alleen maar te achterhalen wat de meerwaarde is van het promoten van iemand die gewoon echt nog op laag niveau rijdt, men leest dit blad en denkt nou sorry maar als dit western is dan hoef ik niet(juist degene die denkt he zou western wat voor mij zijn ik rij al jaren in de l2 dressuur met mijn haffie, tinker kwpn oid) ik vind dat jammer en denk dat je een belangrijk doel mist
ik hoef ook geen wedstrijduitslagen in een blad, als ik die wil weten zoek ik ze wel op op internet. maar voor een blad dat zich presenteert als glossy op het gebied van ( en waar een gat in de markt is) verwacht ik gewoon wat meer dan een intervieuw met een ruiter op de hoek, dat is wat leuks is een een blaadje van de rijvereniging waarbij een ieder elkaar kent imo

AstridJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:36

Hobbelheks, wat zou jij dan in het blad willen zien? Of verwachten?
En heb je nummer 2 al gezien?

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:43

nee astrid nog niet in handen gehad dus idd ik geef voor mijn beurt commentaar
maar wat ik leuk zou vinden als je aandacht wil geven aan andere rassen, is een amateur met een ander ras die op leuk niveau meerijdt in de wran in de l2 of l1 en hoe die traint en wat ie naast de wedstrijden nog meer met zijn of haar paard doet (bijvoorbeeld een alice met jolene's joy,angela van duivenbode met penthor, vroegah blaze met de tinker, sonja met milena er zijn nu vast meer voorbeelden die me ff niet te binnen schieten)

birdybirdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 14:45

Ik heb nummer 2 ook weer besteld. Ik vond deel 1 leuk, maar niet heel bijzonder dus ik hoop dat dit deel iets meer heeft en iets beter in elkaar zit.

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:04

Ik denk dat het voor de lage klasse ook interessant is. Zij moeten ook ergens beginnen. En een ruiter die in de lage klasse is net zo gemotiveerd denk ik als een L2 of L1 ruiter.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:07

maar heeft weinig zinvols te vertellen de l5 ruiter wil uiteindelijk toch ook leren hoe hij zijn paard nagevelijk een rondje laat galoperen of ben je er al als je de l5 weet te winnen?
juist dan heb je imo wat aan trainingstips van die mensen en idd niet aan die van een rudi kronsteiner oid

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:08

Berwicowa schreef:
Ik denk dat het voor de lage klasse ook interessant is. Zij moeten ook ergens beginnen. En een ruiter die in de lage klasse is net zo gemotiveerd denk ik als een L2 of L1 ruiter.

Ja ik vindt denk ik als een weinige het blad ook op deze manier leuk.
Het is erg leuk voor de mensen die geen doorgewinterde wedstrijd ruiter zijn en dat bevalt me.
Ook dat het erg losjes is geschreven en dus erg informeel vindt ik fijn.
Als ik een blad in mijn handen heb dat erg formeel/zakelijk geschreven is dan ben ik het na 2 zinnen wel zat.
Ik denk dat het juist goed is dat er verscheiden heid is er zijn al zoveel formele bladen voor de door gewinterde wedstrijd ruiter en iets als dit is er op dit blad na dan niet.

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 15:09

Daar heb je inderdaad De Quarter voor :j