Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paintless schreef:wat een mooie paardjes.. maar oeh. wat zien die er onverzorgt uit.. echt zielig gewoon.
maar ze kunnen gelukkig wel fatsoenlijk de vliegen van zich af meppen, zonder zichzelf te bezeren.
Biieniie schreef:Paintless schreef:wat een mooie paardjes.. maar oeh. wat zien die er onverzorgt uit.. echt zielig gewoon.
maar ze kunnen gelukkig wel fatsoenlijk de vliegen van zich af meppen, zonder zichzelf te bezeren.
Echt ik snap dit dus niet he. Waarom is dit zielig. Die paarden zijn vrij; kunnen doen en laten wat ze willen zonder dat ze door mensen lastig worden gevallen. HOEZO ZIELIG?!
Die beesten hebben een prachtleven! Ik ben er jaloers op! Beetje eten en spelen de hele dag enzo. Kom maar op. Liever dat dan uren lang gefrunnik aan mijn lijf terwijl ik aan een touwtje vast sta en liever rustig op een weitje sta te eten.. Laat staan 22 uur per dag in een stal staan. Nee hoor. Dan maar een vlecht in mijn staart als ik vervolgens maar lekker op een weitje kan eten! Ipv uren lang gewassen en gedaan worden omdat mijn staart vies is..
Biieniie schreef:Paintless schreef:wat een mooie paardjes.. maar oeh. wat zien die er onverzorgt uit.. echt zielig gewoon.
Echt ik snap dit dus niet he. Waarom is dit zielig. Die paarden zijn vrij; kunnen doen en laten wat ze willen zonder dat ze door mensen lastig worden gevallen. HOEZO ZIELIG?! .