Sonja schreef:Er is markt voor dus waarom daar niet inspringen?
Qua omzet heb je daar helemaal gelijk in.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SusanW schreef:Daar profiteert dan toch ook iedereen weer van?

Mijns inziens is het zo dat als de top dan zo groot en goed is, zij die aandacht wel naar zich toetrekken met gevolg dat mensen dát als voorbeeld zien! Maar daar is de westernsport nog helemaal niet aan toe/mee bezig. Althans niet in NL.
Die kan toch een pittig eindje sturen en zelfs zij zet een reining proef niet netter weg dan een goed opgeleide westernruiter met veel (western-) wedstrijd ervaring!quarterH schreef:dus dat is mijn probleem ermee, het imago van de sport.

en die andere 99,9% heeft gewoon heerlijk lol met z'n knol en geniet van de dagjes uit, de gezelligheid, en af en toe een lintje
Heb 't inderdaad eerder ook al gezegd (en ben niet de enige), als je op Bokt ergens kritiek op hebt willen mensen altijd foto's of filmpjes om je af te gaan kraken, dat is nou eenmaal zo
En idd lang niet allemaal. Sommige blijven hangen, anderen stromen wel door en een deel haakt af en een heel klein deel zal uiteindelijk L1 gaan starten. En afhankelijk van het type paard (ik heb bv een haflinger en zal niet verder komen dan de WRAN
) eventueel nog verder gaan of naast de WRAN er nog andere wedstrijden bij gaan rijden. superpony schreef:Maar inmiddels rij je zoveel langer en kan je als volwassene beslissen hoe je wil starten. Ik heb geen lol aan verspilling en iets doen waar ik geen zin in heb.

) dan ga ik ook niet vanaf B aan de zijlijn staan, maar schuif bij de M2 bv pas aan. Tuurlijk is de L2 en L1 leuker om naar te kijken, want de gemiddelde L2/L1 ruiter zet toch een ingewikkeldere (trail-, reining-) proef weg dan L4 en L5. Trouwens Pleasure L1 vind ik ook geen zak aan om naar te kijken...