Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Het is niet zo dat hij gaat bokken en je er echt af wil hebben hij gaat alleen maar loeihard er van door.
Axel_Valerie schreef:Ik vind het een beetje raar van je trainster dat ze dit zo verteld.
rapido schreef:inderdaad, want waarom is het niet eerlijk voor een paard om hem de rest van zn leven te laten grasmaaieren?? Dit is toch wat ze van nature horen te doen! Het is niet eerlijk om een dier als dit van hand tot hand te laten gaan en anderen met een serieus probleem op te zadelen!
HANKS_WHITE schreef:even voor de duidelijkheid........
je kent mijn voorstel
en voor de mensen die alleen de slager als uitweg zien,slachtprijs krijgt ze in dat geval van mij dan slijt hij de rest van zijn leven ergens op de wei maar naar de slacht dat verdient hij niet,het is een lief paard.
Axel_Valerie schreef:Om op sonja te reageren
Ik ben ook blij dat ze dat openbaar maakt in verband met de veiligheid. Ik denk alleen dat ze dit wel even met de TS had mogen bespreken. Ik vind het alleen maar fijn dat ze het in elk geval wel waarschuwing afgeeft.
Wat ik niet begrijp ; heeft de TS het nu achtergehouden of wist ze het nu niet??
HANKS_WHITE schreef:en als paris idd de mogelijkheid heeft om hem terug te brengen naar de vorige eigenaar zoals hierboven ergens vermeld dan zou ik opteren voor die optie.
dan heeft ze haar geld terug en iedereen is gelukkig