quarterH schreef:daar val je inderdaad zelfs met zo'n ding niet negatief op nee
En zeker niet op die locatie heb ik gelezen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
quarterH schreef:goedemorgen CT!
ik heb het over HUNTER !!!!! (heb ik iedere post vermeld maar goed).
dus niet over leadline en wran dingetjes.
daar val je inderdaad zelfs met zo'n ding niet negatief op nee![]()
ik hoor graag wanneer je HUNTER gaat starten met zo'n lycra ding over je cap.
. Zag trouwens op ebay een complete set staan...blauwe slinky met bijpassende cap cover met idem steentjes erop...te koop in USA. Whaha ik ook met mijn ideeen, loop ik gewoon achter de feiten aan.
HumbleTalent schreef:In mijn ogen maken die lycra dingen het hele cap verschijnsel op shows nog lelijker dan het al is.
Ik zal nooit de aandacht door middel van een cover naar mijn cap willen trekken. Je start toch ook niet met een roze hoed?![]()
Cap voor thuis is eigen beslissing. Cap op show is vanaf amateur level 'not done'.
(rare vergelijking maar ik vind een paard qua schadeval gevaar meer vergelijkbaar met een fiets dan een motor ofzo) En nog een argument ! Ik heb me arm al 2x gebroken door paarden want ik doe mn arm uit reflex voor mn hoofd als ik val en toen had ik wel een cap op ja ! (heb dus genoeg aan me arm)
CounTree schreef:quarterH schreef:goedemorgen CT!
ik heb het over HUNTER !!!!! (heb ik iedere post vermeld maar goed).
dus niet over leadline en wran dingetjes.
daar val je inderdaad zelfs met zo'n ding niet negatief op nee![]()
ik hoor graag wanneer je HUNTER gaat starten met zo'n lycra ding over je cap.
Goedemiddag! Dat is pech zeg. Ik zal nooit HUNTER starten, niet mijn ding.
Een simpel oppimp idee voor mensen die verplicht met een cap moeten rijden, ongeacht het onderdeel. That's all. Zag trouwens op ebay een complete set staan...blauwe slinky met bijpassende cap cover met idem steentjes erop...te koop in USA. Whaha ik ook met mijn ideeen, loop ik gewoon achter de feiten aan.

quarterH schreef:Dan snap je dus totaal niet waar hunter om gaat. Jammer.
spatter schreef:ach, rassenshows zijn grappig , maar om nu te zeggen dat je je echt meet kwa niveau
Volgens mij een hoop mensen die hier zo op reageren zonder Quarter en nooit gekeken hebben naar een echte wedstrijd...
zanpar schreef:Bravura schreef:In mijn omgeving zijn er diverse mensen geweest die na een val van hun super brave paard een schedelbasisfractuur op liepen door zonder cap te rijden.
Zou dat niet aan je omgeving kunnen liggen?
Bravura schreef:ik sta er niet eens bij stil dat de meeste westernruiters zonder cap rijden, dat mag ieder voor zich weten).
Kijk dat is pas verstandig.
Bravura schreef:Paardrijden, op welke manier dan ook, is een risicosport - dus waarom geen cap?
OmdatCitaat:dat mag ieder voor zich weten).
Bravura schreef:de rest is aan het gezond verstand van de ruiter of amazone. Zelfs de beste ruiters of ruiters met de braafste paarden, kunnen die ene keer nét verkeerd terecht komen.....
Heeft geen donder met gezond verstand te maken.
Bravura schreef:In mijn ogen TS, heeft je moeder volkomen gelijk.
Heeft ze inderdaad.Mijn dochter moet ook een cap op.Waarom!!! omdat dat onze keuze is,en niet omdat men dat wil.

Sorry Pien.