Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HappyAppy schreef:Dit is een heel intressant onderwerp en laat nou net een maand of drie geleden, ik dacht zelf het augustus nummer, een heel artikel in het Duitse blad Western Horse gestaan met o.a. de merken Marquis, Easy Boots etc. Helaas kan ik dit nummer effe niet zo snel vinden maar anders doe ik 'm misschien nabestellen. Als ik 'm heb zal ik het stuk inscannen en doorsturen naar diegene die er intresse in hebben.
.HappyAppy schreef:Dit is een heel intressant onderwerp en laat nou net een maand of drie geleden, ik dacht zelf het augustus nummer, een heel artikel in het Duitse blad Western Horse gestaan met o.a. de merken Marquis, Easy Boots etc. Helaas kan ik dit nummer effe niet zo snel vinden maar anders doe ik 'm misschien nabestellen. Als ik 'm heb zal ik het stuk inscannen en doorsturen naar diegene die er intresse in hebben.

maar nu hoef ik ook niets na te bestellen en das ook fijn.Ronne schreef:Ik vind dat er wel heel negatief over gedaan wordt hoor! Ik heb hier nog niemand horen zeggen dat ie zelf een experiment wil doen met zijn paard met slidingschoenen! Iedereen is gewoon op zoek naar extra mogelijkheden en eventuele ervaringen van anderen, zodat ze dit veilig uit kunnen proberen!
Je hoort ons toch ook niet zeiken over ijzers. Ook daar heb ik al flinke ongelukken mee zien gebeuren, hoor! Paarden die anderen meteen knetter kreupel schopten, paarden die uitgleden in de wei of op buitenrit en al die paarden waarvan de hoeven naar de filistijnen gingen door de ijzers.
Dus ook dat lijkt mij niet ideaal en ik vind het dus alleen maar slim dat sommigen kijken of er ook andere mogelijkheden zijn. Als je daar niks mee te maken wil hebben, prima, maar bemoei je dan niet in de discussie!
waarschijnlijk ook niet te vinden zal zijn. Nou zijn we ook wel een beetje volkje die niet snel openstaan voor eventuele andere methodes. Ik zal er ook niet meteen morgen plates onder schoenen laten slaan en gaan maar ik ben toch wel nieuwsgierig naar de testen die bij onze oosterburen wel aan de gang zijn.