[WN] **** Trailer gestolen tijdens NK in Marienheem****

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re: **** Trailer gestolen tijdens NK in Marienheem****

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 20:18

Paintless zo denk ik er over maar er zijn dus mensen die dat niet kunnen blijkbaar, daar ken ik er ook een aantal van

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:01

rina schreef:
O kijk, maar dat is een eigen contructie die de boer bij jullie speciaal heeft gemaakt om de caravans te verplaatsen. Dat zit dus niet standaard op een trekker ;) Trekkers werken allemaal met vangmuilkoppelingen en/of oogkoppelingen. Zon pen is dus niet iets wat je zomaar op elke trekker tegen zult komen, en dus niet de reden waarom je zon balletje zou moeten gebruiken ;)

is niet helemaal waar :o , onze trekker heeft als aanvulling ook zo'n bal om op een balk op de hefinrichting te zetten om caravans te verslepen.........
kan je volgens mij gewoon kopen bij bijv. smit en alles o.i.d.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 21:33

@KJCM ja maar ook in jouw geval dus een aanvulling op het normale wat op een trekker zit. En het zit dus niet standaard op een trekker. Mijn wederhelft heeft ook een aanhangerkoppeling die aan een gatenbalk zit om een normale aanhanger te kunnen trekken. Maar nogmaals dat is geen standaard uitrusting ;)

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 19:51

je hebt gelijk :D

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 08:45

Hey misschien heb ik er overheen gelezen maar is de trailer inmiddels weer terecht?
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er een trailer op een wedstrijd gejat werd wat een lef!
Ze hebben met hun fikken af te blijven van andermans spullen -:(-

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 09:06

De trailer is helaas nog steeds niet terecht. Ik heb wel een foto van de trailer gekregen, maar ik vrees dat ik die automatisch gewist heb... Stom stom stom... |o