Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Munnie schreef:Romkabouter ik weet wat plates zijn maar ik heb het over het bekappen dus zonder ijzer of wat dan ook. Waarom zou een smid die alle rassen doet dat niet kunnen? En ook nog zelf een Quarter heeft?
Cassidy ik heb het dus erover als ik met mijn Anda dressuur rij en met mijn Quarter rij. Dus heb het over 2 verschillende paarden. En waarom kan je dan geen Full halster nemen met verstel bare neus ofzo?

Munnie schreef:Romkabouter ik weet wat plates zijn maar ik heb het over het bekappen dus zonder ijzer of wat dan ook. Waarom zou een smid die alle rassen doet dat niet kunnen? En ook nog zelf een Quarter heeft?
Cassidy schreef:Als jij met je Anda bij de dressuur rijdt, en met je Quarter bij de western, snap ik je probleem niet dat je met je Anda niet bij de westernruiters voor vol aangezien wordt?
Maar ik begrijp het wel (dat van dat niet voor vol aangezien worden)

Munnie schreef:Ik rij met mijn Anda dressuur en op mijn Quarter inderdaad western. Dus met elk paard zijn eigen ding.

superpony schreef:Mijn zoontje reed western met zijn shet en hartstikke leuk ook.
Je hebt trouwens voor heel veel rassen speciaal voer. Pony brok, arabieren voer, koudbloed, quarter, etc etc etc. Mooi toch? Je kan dat dan geven, maar er zijn er zat die iets van een ander ras voeren, mag ook...Vrij land, heerlijk!!!
Cassidy schreef:superpony schreef:Mijn zoontje reed western met zijn shet en hartstikke leuk ook.
Je hebt trouwens voor heel veel rassen speciaal voer. Pony brok, arabieren voer, koudbloed, quarter, etc etc etc. Mooi toch? Je kan dat dan geven, maar er zijn er zat die iets van een ander ras voeren, mag ook...Vrij land, heerlijk!!!
Maar dan zijn er altijd nog mensen die zich er aan storen dat er speciaal voer is voor Arabieren, IJslanders, Quarters, fokmerries en en-vul-maar-in. Dat de samenstelling anders is, mag dan niet uitmaken. Dus, waarom is er - net als aparte Quarter dekens - apart Quarter voer? Moest niet mogen toch? Lekker alles uniform, en vooral je kop niet boven het maaiveld uitsteken.
Romkabouter schreef:Rob_H schreef:Ik heb er geen last van, dat is anders
Jij hebt er geen last van dat ik er last van heb dat jij niet voor vol wordt aangezien?
Jammer