"Het bestand kan niet worden gevonden. Als u een item in de mediabibliotheek probeert af te spelen, te branden of te synchroniseren, is het mogelijk dat het bestand ervan is verplaatst, de naam gewijzigd is of verwijderd." dit geeft die van mij aan.
Ik heb vanochtend van 8 tot 11 de youth reining zitten kijken, en had super beeld! Heel fijn, Ik vond dat er een paar mooie proeven tussen zaten, maar ook werden er veel fouten gereden.
wel lastig kijken, twee schermpjes,hihi. Weinig publiek bij de reining. Die spins en stops zal ik wel nooit met mijn alpenquarter kunnen, maar ik heb het geproeft tijdens mijn westernlessen op een echt quarterhorse. Man, wat was dat gaaf om te doen! En die trail, erg leuk om te doen, voor de lol doen we dat op stal wel eens. Maar zo'n heel parcours, ik denk niet dat ik dat zou onthouden. Met springen vergat ik ook altijd de volgorde van de hindernissen, hahahaaaaa
EeCee
Geplaatst: 18-08-09 10:36
Eej, das leuk, 2 schermpjes
Was het bijna vergeten...
Wat een goed plan om trail lekker buiten te doen!
Laatst bijgewerkt door EeCee op 18-08-09 10:38, in het totaal 1 keer bewerkt
er loopt ook ergens een hond die zich luid laat horen. en wat een verschil in rijden bij de reining. sommige paarden lopen bijna met hun kin tussen de benen, dat is toch ook niet de bedoeling??
Kijkt er nog iemand? Nu in de trail te zien: geheel zuurstokroze showoutfit Zelfs de chaps & laarzen!!!
Nu baal ik dus helemaal Hij doet ut niet Schijnt aan firewall te liggen ofzo, stom, stom Ik wilde vooral graag de finals pleasure open zien (vrijdag of zaterdag)