Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Voor geen goud ruil ik de Quarter of reining in 
Cassidy schreef:Het probleem is wel dat je je moet kwalificeren voor de WEG, of ben ik nu verkeerd geinformeerd? En er mogen maar een beperkt aantal deelnemers uit een land meedoen, toch? Neemt Anky niet de plek in van iemand die er zijn hele leven er keihard voor heeft moeten werken? Voor een discipline die ze "erbij doet"?

daantjuhhh schreef:Cassidy schreef:Het probleem is wel dat je je moet kwalificeren voor de WEG, of ben ik nu verkeerd geinformeerd? En er mogen maar een beperkt aantal deelnemers uit een land meedoen, toch? Neemt Anky niet de plek in van iemand die er zijn hele leven er keihard voor heeft moeten werken? Voor een discipline die ze "erbij doet"?
Nou wat doet zij dan der hele leven?
Of heb ik dat dan gedroomd?
Volgens mij is zij ook haar hele leven al bezig in de paarden en niet onverdienstelijk.
Zij heeft zich zelf al enorm bewezen.
Dan wel in een andere tak.
Ik neem aan dat als naar de spelen mag, dat ze het dan niet zal zien als een disipline die ze erbij doet.
Als Anky ergens voor gaat zal ze zeker haar best doen.
Ik ben helemaal geen Anky fan ofzo.
Maar vind wel dat jullie weinig rekening houden met het feit dat zij zich al bewezen heeft.

KNHS schreef:Voor de World Equestrian Games in Kentucky 2010 (WEG 2010) stelt de FEI als eis (onder voorbehoud) dat deelnemers in de periode 1 januari 2009 tot aan de nominatieve inschrijving (medio 2010) minimaal drie CRI's hebben gereden waarvan twee met een minimale score van 68 of hoger per gereden CRI.
Niels schreef:Wat zonde van zo'n goed paard!
Ik lees meer post van jou waar western engels meet en in alle gevallen uiterst negatief... (op een enkele uitzondering daar gelaten) Zonde, want van daaruit komen de meeste westernruiters wel aanwaaien (including myself)... Mag ik vragen wat je zo tegen engelse ruiters hebt?mirandavb schreef:Ze krijgt kant en klaar super paarden onder haar kont, en zegt dan, 'ach het is maar een hobby van me". Alsof je western rijden wel even doet!!!

Wendy schreef:mirandavb schreef:Ze krijgt kant en klaar super paarden onder haar kont, en zegt dan, 'ach het is maar een hobby van me". Alsof je western rijden wel even doet!!!
Net alsof het met jongeren die je hier op bokt voorbij ziet komen zoveel anders is
Pappie en mammie kopen even een dure QPA en kindlief is een talent, jawel
Dat is nu eenmaal de paardensport...
mirandavb schreef:Romkabouter schreef:Het dressuur niveau waar Anky op rijdt is een stuk moeilijker om te rijden dan die cirkels op die ponnies, dus ik denk en hoop dat Anky een heel komt
Rondjes??? Op ponnies????? Ik nodig je uit, om een keer te komen "rondjes rijden" op mijn reiner!!!
mirandavb schreef:Haha!!! Ja daar heb je gelijk in!!!
Ben blij dat ik alles zelf gedaan heb!! Dan mag je trots zijn!!!