Jan_Trel schreef:Showorganisatoren organiseren voor eigen risico, wie trekt z'n portomonee als een organisatie financieel de mist in gaat? Juist de organisator. Niet de deelnemers, .
Kijk! Daar zeg je het toch zelf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

quarterfrind schreef:Ik lees hier dat er maar 1 klacht is van een amateur ruiter.
Ik heb toch echt een slidingstop gezien van een meter of 10 in deze bak.
Ik denk niet dat deze ruiter zijn paard zal vernagelen als de bak zo slecht zou zijn.
Het lijkt me meer een (onterechte) hetse tegen de WRAN.
Maar zo zijn hier nog wel een stuk of 10 bokkers die zitten te zieken. Waarschijnlijk ook amateurs.

quarterfrind schreef:Ik lees hier dat er maar 1 klacht is van een amateur ruiter.
Ik denk niet dat deze ruiter zijn paard zal vernagelen als de bak zo slecht zou zijn.
Maar zo zijn hier nog wel een stuk of 10 bokkers die zitten te zieken. Waarschijnlijk ook amateurs.

quarterfrind schreef:Het lijkt me meer een (onterechte) hetse tegen de WRAN.
Citaat:Na ruim een uur van onduidelijkheid,bleek dat uitschrijven geen optie was.Het WRAN bestuur was gebeld en een ieder die niet startte ( en dus ook geen inschrijfgeld zou betalen) kon de deelname aan het NK wel vergeten.Dus mijn inschrijfgeld was ik sowieso kwijt.

regel144 schreef:Iedere deelnemer, die zijn inschrijving terugtrekt, krijgt geen vergoeding van startkosten, met uitzondering van aantoonbare ziekte of verwonding van zijn paard of van zijn persoon, of wegens een sterfgeval in de familie, waardoor hij niet starten kan. In dit geval wordt 50% van het betaalde startgeld terugbetaald (dus niet de overige kosten als stalling e.d.). Hiervan zijn uitgezonderd de (gedeelten van -) startgelden die als geldprijzen worden uitgekeerd.

Niels schreef:Dag Brigitta.
Jij zegt dat je een mail kan sturen naar de wran. Wij hebben in (3?) weken tijd 2 mails gestuurd naar de wran waarvan er (nog?) niet 1 geantwoord is. Dus antwoordt de WRAN dan wel op hun mail??
Daar komt bij, een officiële klacht indienen kost 25 euro, als je als 50 euro hebt weggegooid ga je niet nog eens 25 euro weggooien.
Met vriendelijke groet
Niels
regel170 schreef:Protesten kunnen tot ½ uur na afloop van het laatste onderdeel schriftelijk met juiste omschrijving van redenen op het wedstrijdsecretariaat worden ingediend tegen contante betaling van de volgende kosten:
€25 bij eendaagse wedstrijd
€50 bij meerdaagse wedstrijden
€100 bij Ned Kampionschappen.
Over het protest beslissen jury, wedstrijdsecretaris en wedstrijdleider gezamenlijk. Wordt het protest toegewezen, worden de protestkosten vergoed, anders gaat het bedrag naar de wedstrijd kas.

Romkabouter schreef:Wendy schreef:Want regels zijn natuurlijk ook geen vaststaande feiten.
Nou, dat zijn ze juist wel
Dat regels aangepast kunnen worden ok, maar om nou mensen hun geld terug te geven als ze op de wedstrijd besluiten niet te starten?

Wendy schreef:Zeg ik dat dan?

Wendy schreef:Maar er wordt zo wel aandacht gevraagd voor andere onderliggende problemen: de verplichting om een hele lijst verplichte onderdelen uit te schrijven en het punt van de geschikte bodem. Een accomodatie moet al aan aardig wat regels voldoen... maar wie heeft verantwoordelijkheid om dit te controleren?
Romkabouter schreef:maar die discussie kun je beter aan kunt dragen voor een ALV.
 En dan idd wel op een nette manier, en dus niet door middel van een slecht geschreven briefje oid.
 En dan idd wel op een nette manier, en dus niet door middel van een slecht geschreven briefje oid.                                                         

Paintless schreef:ga lekker naar het Quarters nk is makkelijk gezegt maar als je een paardje hebt zonder papieren kom je er daar niet in.
 Ik bedoel alleen, dat wanneer in zo'n geval iemand van de organisatie begint te dreigen met het niet mogen starten op het NK, het voor mij waarschijnlijk meteen klaar zou zijn.
 Ik bedoel alleen, dat wanneer in zo'n geval iemand van de organisatie begint te dreigen met het niet mogen starten op het NK, het voor mij waarschijnlijk meteen klaar zou zijn.   
                                                         Citaat:De vorige wedstrijd in Stuifzand zijn er geen opmerkingen c.q. klachten omtrent de bodem van de accomodatie binnen gekomen bij de Wran. Het bestuur wacht nu op de beoordelingsformulieren van zowel jury als organisator van de laatste show. Zij zullen hier dan ook naar handelen.
Citaat:zo komen er waarschijnlijk minder klachten binnen over de WRAN, want sinds de invoering van de nieuwe regels hoor ik veel klachten om mij heen van mede westernruiters. Dat is erg jammer, omdat vooral de mensen zonder QPA afhankelijk zijn van deze vereniging.