[WN] nederlanders goed gedaan in Aken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:09

Paintje"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Ik zat me al te bedenken wat ik ervan zou zeggen, maar treffender dan Jos kan ik het niet maken Lachen

Jij wilde toch zo graag serieuzere ruiters op Bokt Verward ? Hier verteld een hele serieuze amazone je dat de berichten die hier op Bokt geplaatst worden, wellicht wel gelezen en gewaardeerd worden door de bekendere onder ons.

Okay, geen Westernruiter, maar dat is ook geen vereiste om hier te mogen posten Schijnheilig .

Ik kan me voorstellen dat zij wel wat beters te doen heeft dan dag en nacht Bokt in de gaten te houden.
[/quote]

Buiten het feit dat er bij reacties waarop langer dan 14 dagen niet gereageerd is met een dikke rode balk gevraagd wordt of de posting iets zinvols toevoegd aan de oude diskussie, kan ik ook aan het postgedrag van ikhier niet veel Western bekennen, zeker niet in die zin dat het een 'bekende' op Westerngebied zou zijn.
Natuurlijk is elke reactie van iedereen welkom, maar wel binnen de richtlijnen.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 15:10

Oke, en nu nog op zo'n manier dat de rest van bokt het ook snapt?? Het is per slot van rekening een openbaar forum Lachen Maar ik ken ook geen ikhier.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 19:30

Ikhier is ook geen western-bekende, maar een dressuuramazone die ook in Aken heeft gereden!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 21:58

Fijn als 'ikhier' zich nou eens even zou gaan voorstellen, kunnen we haar allemaal gaan feliciteren................om nou 'ikhier' te felicen zonder dat ikhier 'ikhier' ken.....hahahahah, lekker zo, 't is al laat denk ik.
'Ikhier", welkom, wie ben je??????

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:03

Sugarmiss schreef:
Buiten het feit dat er bij reacties waarop langer dan 14 dagen niet gereageerd is met een dikke rode balk gevraagd wordt of de posting iets zinvols toevoegd aan de oude diskussie, kan ik ook aan het postgedrag van ikhier niet veel Western bekennen, zeker niet in die zin dat het een 'bekende' op Westerngebied zou zijn.
Natuurlijk is elke reactie van iedereen welkom, maar wel binnen de richtlijnen.

De discussie ging ook niet over iets op Westerngebied. Het ging er om of het nut had om hier iets neer te zetten voor mensen die serieus in de sport bezig zijn en die daar een goed resultaat in behaald hebben.

Ikhier is zo een mens en wilde ons blijkbaar hierbij even mededelen dat ze dergelijke vermeldingen/felicitaties wel op prijs stelt. Blijkbaar vond ze dat reden genoeg om de dikke rode balk te negeren.

Aan het postgedrag van ikhier zou je misschien ook kunnen afleiden dat ze nog niet zo thuis is op Bokt? De kreet 'Nederlanders goed gedaan in Aken' kan, aan Samsam's reactie te zien, ook op haar slaan.

Voor de iets minder geroutineerde Bokkers, blauwe lettertjes = link. Dus hele serieuze amazone verteld je wie ikhier is.

Paintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:15

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 22:21

Ik , als 1 van de 653 bekende Beetsers Haha! heb echt wel wat beters te doen dan 9 pagina's door te worstelen om er achter te komen wie 'ikhier' is.

als ze iets goeds heeft gepresteerd in Aken , vind ik dat heel knap, en ik wil haar daarvoor best feliciteren , alleen een beetje rottig dat je niet weet wie Frusty

maar............een anonieme serieuze bekende dressuur amazone op Bokt is nooit weg.

beter 1 anonieme grootheid op bokt, dan 10 bekenden in het land

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 09:32

Ik heb de 9 pagina's wel doorgeworsteld en weet nu dus wie Ikhier is. Natuurlijk zijn ook haar prestaties in Aken een felicitatie waard, maar daar dit item op Western (WN) gepost is, ga ik er wel vanuit dat dit specifiek Westernruiters betreft. Ik neem aan dat op het Wedstrijdenforum (WD)ook wel felicitaties staan voor mensen die in de dressuurwedstrijden in het buitenland goed gepresteerd hebben.

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 15:30

Jos schreef:
Ik , als 1 van de 653 bekende Beetsers Haha! heb echt wel wat beters te doen dan 9 pagina's door te worstelen om er achter te komen wie 'ikhier' is.

als ze iets goeds heeft gepresteerd in Aken , vind ik dat heel knap, en ik wil haar daarvoor best feliciteren , alleen een beetje rottig dat je niet weet wie Frusty

maar............een anonieme serieuze bekende dressuur amazone op Bokt is nooit weg.

beter 1 anonieme grootheid op bokt, dan 10 bekenden in het land

Ik heb een pb-tje ontvangen, zodat ik gelukkig niet die 9 pagina's heb hoeven doorspitten;

Ikhier is Sonja Gademan, een van neerlands beste dressuur- amazones.
Welkom bij Western, Sonja..............laat je eens verleiden en stap eens op een westernpaard, er gaat een wereld voor je open, *LOL* !!