[WN] Halter Clinics ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 12:23

Ik neem jou niks kwalijk Jos, en bedankt voor je aanbod! In de toekomst hoop ik ook zeker nog eens bij je langs te komen, maar voor iets wat ik eigenlijk gewoon thuis kan doen zo'n end rijden gaat me nét iets te ver... Ik hoop dan ook dat er nog meer mensen mét paarden komen, dan vind ik het niet erg om naar Aalsmeer te rijden, omdat ik er dan zelf ook wat aan heb met oog op de haltertraining, maar als er alleen kijkers komen, dan doe ik het dus het liefst gewoon bij mij thuis.

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-03 13:44

Ik wil wel naar wennekers komen met Texas want dat is niet zo ver voor mij maar,dan neem ik het hengstje van mijn vriendin ook mee want die loopt wel zo de trailer in !
Is het dan geen probleem voor eventueel een stal want,ik kan ze niet in de trailer laten staan !!
En wat kost het dan ??

Groetjes Sam

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:14

Ja, daarvoor moeten we dus even op het antwoord van Charene wachten... Ik zou zelf voor Dot ook wel een stal willen, voor tijdens de lunchpauze...
Voor de lunch zouden we eventueel allemaal iets te eten mee kunnen nemen, tenzij ze een 'volledige' kantine hebben daar, dan is het wel zo 'netjes' om iets in de kantine te gebruiken. Dan hebben zij er ook iets aan dat wij daar komen...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:17

Zeg het maar waar we naartoe gaan, wij volgen wel *LOL*
Karen, leuk dat je ook komt. Kan ik je alvast meeten en me eventueel geestelijk voorbereiden op het 30+ boktkamp Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:33

OOoohh pas op Xono... als ik het kan redden kom ik ook naar het boktkamp, en Karen en ik samen.. }> Clown Tong uitsteken

charene

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:42

ja ja hier ben ik met antwoord : heb Jos wennekers net aan de telefoon gehad en hij vind het goed Ach gut Alleen wat ik al zei , de kosten zijn totaal 35 euro en dan heb ik geschat op 5 paarden die we meenemen en ongeveer 10 personen. Dus als jullie hier mee akkoord gaan dan hoor ik het graag dan kan ik het even verder gaan regelen. OOk heeft hij een aantal stalletjes (ik geloof loopstalletjes) die eventueel wel gebruikt kunnen worden. En hij heeft het liefst dat we het zondagmorgen(13 april) doen, ongeveer vanaf een uur of 11. Nou ik hoor het wel, er is ook een kantine(open vanaf 14.00) en snoep/koek en koffie automaat .

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 17:32

Ok, da's perfect... Ik stel voor dat we de kosten gewoon delen op het moment dat we daar zijn, dan kunnen we zien met hoeveel we daadwerkelijk zijn en precies berekenen wat we per persoon kwijt zijn. Maar dat zal dus wel te overzien zijn.
Voor de lunch zouden we eventueel allemaal iets te eten mee kunnen nemen en dat tussen de middag des noods bij de stallen opeten... paar hooi of strobalen met een kleedje en je hebt een buffet! Tong uitsteken
Als we alleen 's ochtends in de bak terecht kunnen, zullen we wel iets eerder moeten beginnen.. Als we om een uur of 10 daar zijn, is het al gauw half 11 voordat we een keer begonnen zijn, en je bent zo een uurtje of twee bezig, helemaal als ik ook 'plukjes' in de manen maak (ik kan er ook alleen een paar voor doen en niet alle manen doen). Dus we zouden pas 's middags de bak nodig hebben (bijv. na toiletteren eerst lunch, en dan nog even de bak in, half uurtje tot een uurtje ofzo).
Maar later beginnen vind ik op zich geen probleem, dus als het niet erg is dat we dan pas later in de middag de bak nodig hebben, is 11 uur wat mij betreft ook prima.
Wil je ook vragen wat de stalling dan kost, of mogen we die zo gebruiken?
Waarschijnlijk komt een vriendin van mij ook mee met haar quartermerrie. En ik weet niet of Vera ook nog komt met Digger?

FlyingHigh schreef:
Ik kom...........zonder paard maar met lekker een snoeperijtje voor bij de koffie!!!!

Lekker! Vingers aflikken Ik wil op zich wel de koffie meenemen, maar misschien kan iemand die dichter bij woont dat beter doen? Dan is 'ie nog min of meer vers tegen de tijd dat we'm kunnen drinken Haha!

Dan zou als ik het goed heb dit dus de voorlopige deelnemerslijst zijn:
Met paard:
Charene
Sammy Jo (2paarden)
Jeanet
Francis

Zonder paard:
FlyingHigh
Xono

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:31

XoNo schreef:
Zeg het maar waar we naartoe gaan, wij volgen wel *LOL*
Karen, leuk dat je ook komt. Kan ik je alvast meeten en me eventueel geestelijk voorbereiden op het 30+ boktkamp Haha!

Jaja, Xono........bereidt je maar vast voor.....Beppie KOMTTTTT!!!
Karen is gek op Halteren en gek van Dot, absoluut fan van deze merrie!!! Dus natuurlijk kom ik!!! Ik kom niet met Kobus, van Francis mag ie toch nog niet spelen met Dot, Clown .

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:39

Zal ik dan maar ook komen??? Extreme duivel

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:43

Tuurlijk, met Diggggerrrrrrrrrrrrr aub!!!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:50

FlyingHigh schreef:
Tuurlijk, met Diggggerrrrrrrrrrrrr aub!!!!

Mot zijn mammie wel ff helpen om hem de trailer uit te krijgen Haha! Knipoog

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:52

Mammie zal hem eens even toespreken in zijn zachte oortjes.....tuurlijk komt ie er wel af......hij weet nog wel hoe het de vorige keer is vergaan, toch?!? Zo ernstig was dat toch ook niet? Hij leert snel.........(hoop ik, Lachen )

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:57

FlyingHigh schreef:
van Francis mag ie toch nog niet spelen met Dot, Clown .

Nee, sorry Karen, nu nog niet Haha! Maar ik heb wel even de naam Double Dutch opgezocht... bestaat helaas al! Verdrietig Als dat niet zo was had ik willen vragen of ik em kon 'reserveren'. Knipoog

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 19:58

vera schreef:
Zal ik dan maar ook komen??? Extreme duivel

Ja natuurlijk!! Ik ben ook wel heel nieuwsgierig naar Digger!! *LOL*

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:05

Francis: voor het Nederlandse tintje kun je er toch Dubbel Dutch van maken Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:08

Francis"]
[quote="FlyingHigh schreef:
van Francis mag ie toch nog niet spelen met Dot, Clown .

Nee, sorry Karen, nu nog niet Haha! Maar ik heb wel even de naam Double Dutch opgezocht... bestaat helaas al! Verdrietig Als dat niet zo was had ik willen vragen of ik em kon 'reserveren'. Knipoog
[/quote]

Maak je er toch Double Dutch Date van, Haha! *LOL* OID Extreme duivel

Maar je moet je Dotje ook laten spelen met Made in Holland, zo'n schitterende paint!!! Lachen

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:12

Sugarmiss schreef:
Francis: voor het Nederlandse tintje kun je er toch Dubbel Dutch van maken

Há hee... da's een goeie!! *LOL* Zal ik toch de APHA eens een mailtje sturen... Knipoog
Laatst bijgewerkt door Francis op 01-04-03 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:13

Double Dutch Diva (voor een merrie) Double Dutch Digger Haha! , Double Dutch Dick voor een hengst (grapje), Double Dutch Dollar, en ga zo maar door *LOL*

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:18

Double Dutch Dandy, Double Dutch Dual, Double Dutch Doll, Double Dutch Dot Haha! , Double Dutch, Double Dutch Doc, Double Dutch Dust, Double Dutch.... ik kan niet meer stoppen *LOL* *LOL* *LOL*

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:20

Double Dutch Dick... ja, ze zien me aankomen in Amerika Knipoog Maar dat zijn verder inderdaad ook leuke namen...
Zo zie je maar... veulen is nog lang niet in de maak, maar een naam heeft'ie al!
Enneh Vera... 'tuurlijk is Kobus mooi, maar ik wilde daar toch in ieder geval nog een paar jaartjes mee wachten. (en dan hopen dat ik in een situatie ben waarbij ik er een paardje bij kan hebben, want ik vind fokken fantastisch, maar ik ben wat minder goed in het 'verkopen' Haha! )
Maar ssstt... we gaan off-topic... Lips are sealed

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:28

Francis schreef:
Double Dutch Dick... ja, ze zien me aankomen in Amerika Knipoog Maar dat zijn verder inderdaad ook leuke namen...
Zo zie je maar... veulen is nog lang niet in de maak, maar een naam heeft'ie al!
Enneh Vera... 'tuurlijk is Kobus mooi, maar ik wilde daar toch in ieder geval nog een paar jaartjes mee wachten. (en dan hopen dat ik in een situatie ben waarbij ik er een paardje bij kan hebben, want ik vind fokken fantastisch, maar ik ben wat minder goed in het 'verkopen' Haha! )
Maar ssstt... we gaan off-topic... Lips are sealed

Wedden dat Double DUtch Dick nog vrij is in de USA!!!!! *LOL*
Je moet ook nog wachten joh!! Eerst lekker groeien en genieten! Maar ik bedoelde eigenlijk ook dat je haar niet met een Quarter (Digger) moet laten spelen maar met een mooi paintje zoals Kobus Extreme duivel
Ja, verkopen....breek me de bek niet open,....vreselijk!!
OK, SM, ik stop met offtopic gaan, hoor!! Solly

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:52

Waar the mind van vol is loopt de mond van over Lachen
Ik ben ook gek op veulies en had ze ook liever gehouden.
Had ik ook kunnen meedoen aan de halterclinic....zo weer on-topic Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:56

Dus het wordt stal wennekers? Cool
Hebben wij daar ook een adres van? *LOL*

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 22:14

XoNo schreef:

En een routebeschrijving??? Dromen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 22:22

vera"]
[quote="XoNo schreef:

En een routebeschrijving??? Dromen
[/quote]
http://www.stalwennekers.nl/
Kies voor meer info en daar staat een link voor de routebeschrijving Haha!