Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
: heb Jos wennekers net aan de telefoon gehad en hij vind het goed
Alleen wat ik al zei , de kosten zijn totaal 35 euro en dan heb ik geschat op 5 paarden die we meenemen en ongeveer 10 personen. Dus als jullie hier mee akkoord gaan dan hoor ik het graag dan kan ik het even verder gaan regelen. OOk heeft hij een aantal stalletjes (ik geloof loopstalletjes) die eventueel wel gebruikt kunnen worden. En hij heeft het liefst dat we het zondagmorgen(13 april) doen, ongeveer vanaf een uur of 11. Nou ik hoor het wel, er is ook een kantine(open vanaf 14.00) en snoep/koek en koffie automaat .
FlyingHigh schreef:Ik kom...........zonder paard maar met lekker een snoeperijtje voor bij de koffie!!!!
Ik wil op zich wel de koffie meenemen, maar misschien kan iemand die dichter bij woont dat beter doen? Dan is 'ie nog min of meer vers tegen de tijd dat we'm kunnen drinken
XoNo schreef:Zeg het maar waar we naartoe gaan, wij volgen wel
Karen, leuk dat je ook komt. Kan ik je alvast meeten en me eventueel geestelijk voorbereiden op het 30+ boktkamp
. Francis"]
[quote="FlyingHigh schreef:van Francis mag ie toch nog niet spelen met Dot,.
Maar ik heb wel even de naam Double Dutch opgezocht... bestaat helaas al!
Als dat niet zo was had ik willen vragen of ik em kon 'reserveren'. 
OID
Maar dat zijn verder inderdaad ook leuke namen...
)
Francis schreef:Double Dutch Dick... ja, ze zien me aankomen in AmerikaMaar dat zijn verder inderdaad ook leuke namen...
Zo zie je maar... veulen is nog lang niet in de maak, maar een naam heeft'ie al!
Enneh Vera... 'tuurlijk is Kobus mooi, maar ik wilde daar toch in ieder geval nog een paar jaartjes mee wachten. (en dan hopen dat ik in een situatie ben waarbij ik er een paardje bij kan hebben, want ik vind fokken fantastisch, maar ik ben wat minder goed in het 'verkopen')
Maar ssstt... we gaan off-topic...
vera"]
[quote="XoNo schreef:Dus het wordt stal wennekers?
Hebben wij daar ook een adres van?