Maar gelukkig snapt men mijn humor nog steeds niet, en dat vind ik ook nog steeds niet zo erg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Nee zelfs dat niet. Ik vond 't een beetje stupide om binnen te komen in een topic om alleen maar te zeggen dat de meningen hier onaardig zijn.
Maar gelukkig snapt men mijn humor nog steeds niet, en dat vind ik ook nog steeds niet zo erg
) op shows verschijnen, ik vind het wel leuk om te zien mits ze (uiteraard) correct worden geshowd.
Pannenkoek schreef:Steeds vaker is iig een vooruitgang ik kom voorlopig nog niet op dat soort shows omdat ik nog een hoop moet leren met mijn poown maar wie weet kan ik daar ook ooit starten. Overigens ik heb niets tegen een QPA als paard zijnde maar baal alleen van mensen die van mening zijn dat dat de paarden zijn waar je ver mee kunt komen en dat de rest maar onder een beetje recreatief aan kloten valt..Blon_D Zelfs op Quartershows worden steeds vaker All-Breed Classes uitgeschreven........
Pienb schreef:pffffffffffff.........
hoe had ik het dan moeten schrijven?
zij?
het?
sorry hoor maar als we hier ieder woordje op een gouden weegschaaltje gaan leggen....
ik lees ook vaker dingen die mij niet aanstaan of die ik anders zou schrijven maarja, daar zijn we nu eenmaal allemaal anders voor he, en gelukkig maar.
nou, als iemand zich aangevallen voelt door het woord 'we' in deze zin dan is dat niet mijn bedoeling.
het spijt me maar vind dit echt erg kinderachtig worden zo als we op ieder woord moeten gaan letten.
Pienb schreef:Klopt, tot een bepaald level ja.
En wran is niet de top van de sport. Voor de duidelijkheid: hier is niks mis mee en bedoel het iet verkeerd maar er is meer dan de wran.
Wat niet betekend dat die prestaties niet goed zijn he, begrijp me niet verkeerd!
(vraag en aanbod
) zelfde geldt natuurlijk voor haflinger, fries, whatever. Pienb schreef:Ik ga me hier niet verontschuldigen voor het feit dat ik de quarter het beste ras vind en trots ben op dit ras enz enz. .
Pienb schreef:ja, het is mijn mening dat quarters beter zijn. maar dat is het mooie aan een mening, die mag je hebben en kan verschillen met anderen.
als mensen zich aangevallen voelen die geen quarter hebben als ik zeg dat ik ze beter vind is erg jammer.
ik voel me ook niet aangevallen als jij zegt dat een fries of haflinger in jouw ogen beter is.
Misschien komt dat omdat ik echt in mijn mening geloof en hier achtersta en daardoor niemand me kan kwetsen omdat hij een andere mening heeft.
stel je voor iedereen op de hele wereld zou de quarters het beste vinden, zou niet goed zijn voor de prijs(vraag en aanbod
) zelfde geldt natuurlijk voor haflinger, fries, whatever.
kortom, als jij je ras echt goed vind en je staat erachter zou het je niks moeten uitmaken wat ik over de quarter zeg en vind.
Ik ga me hier niet verontschuldigen voor het feit dat ik de quarter het beste ras vind en trots ben op dit ras enz enz.
zouden anderen ook niet moeten doen om hun ras.
superpony schreef:Cecile, nee hoor, ik voel me niet aangevallen, dus niet oordelen! Je kent me niet en weet niks van me, dus vraag het eerst even.
Het is een toon die in elk topic terugkomt en meerdere mensen irriteerd. Dat ik het dan even neerzet, tja........
superpony schreef:Het is idd continu je reactie in elk topic. En geloof me dat echt lang niet alle quarters hetzelfde zijn of allemaal zo goed.
Er zijn mensen met geweldige quarters en prestaties die meer respect tonen en met meer verstand praten over het ras en de wedstrijden dan steeds weer naar boven komt hier en in andere topics. Je hebt gehad en gaat doen, maar daar kom je er niet mee. Natuurlijk mag jij een quarter geweldig vinden, zijn er veel ook. Maar je hebt weinig van andere rassen gezien of bent erg kortzichtig als je zo praat. Je blaast heel hoog van de toren met wat je hebt gehad en allemaal wel gaat doen. Maar zoveel mensen hier hebben titels en rijden mooie wedstrijden, of hebben echt geweldige paarden. Niemand hoeft jaloers te zijn en al helemaal niet omdat je geen quarter hebt. Zou niet eens weten waarom, maar blijkbaar denk jij dat de hele tijd of wil jij dat graag geloven. Dan moet ik je echt teleurstellen.
Ik ben overigens geen spreekbuis hoor en het is ook zeker mijn eigen mening, die echt gedeeld wordt door anderen. laat jij je nou maar eerst eens zien en vergeet daarbij vooral niet eerlijk en netjes tegenover je paard te blijven, want een lintje is leuk, maar respect krijg je alleen daar niet mee tegenwoordig.
14cecile14 schreef:. Misschien is Pien soms wat scherp met der opmerkingen. Maar 1 ding is zeker Pien is heel eerlijk in wat ze doet en zegt. Terwijl veel anderen hier dat alleen maar achter je rug om doen. Ik weet wel wat ik fijner vind....
Citaat:Pienb
persoonlijk vind ik een tinker ofzo ook niet uitzien maar toch zijn er veel die het doen....
uiteindelijk KAN alles maar of het zin heeft..
Pienb
Nou:
- beide veel te veel onidentificeerbaar haar aan de benen
- beide een te groot hoofd voor un lijf j-)
- beide veel knieactie
Enige verschil: tinker hebben ook nog wit ipv alleen zwart toch?
Dus zover zat ik er niet naast![]()
.

Pienb schreef:Sonja schreef:Ik denk dat je liefde voor Quarters en "mindere voorkeur" voor andere rassen inmiddels wel duidelijk is
ja dat dacht ik ook, snap ook niet waarom mensen het blijven aanvallen![]()
(smiley = grapje, niet te serieus nemen, teentjes even intrekken)