superpony schreef:Pienb, deze discussie is natuurlijk al vaker geweest op bokt op allerlei manieren. Mensen die al langer op bokt zitten, kennen elkaar een klein beetje, dus weten een beetje wei wat voor paardjes heeft of wat zijn of haar mening is.
Dat jij er 10 jaar uit bent geweest, zal je je redenen voor hebben gehad. Dat kan iedereen gebeueren. Zo had ik ook een tijdje geen paardjes en geen quarter meer.
Maar ik was blij toen ik ging zoeken, dat ik deze NF vond en zie wat zo een pony kan en hoe fijn hij in de omgang met rijden is. Ik waardeerde dus dat ik weer kon rijden.
Dat jij de quarter ''jouw'' ras noemt, is prima, maar misschien is het voor anderen niet leuk hoe je je mening geeft of jezelf meteen hier neerzet op bokt. Skippy met 2 mooie paints, waardeert Sonja, Anya, mij en anderen op bokt net zo als iemand met een quarter. Daarnaast ( sorry Anya en Sonja) Laten zij ook mooie foto's zien, hoe die rassen van hun kunnen lopen. Die zien er vaak beter uit dan wat je tegenkomt van mensen met quarters.
Elk ras is geschikt en je start gewoon op je eigen niveau waar je het dan goed doet of niet. Ik heb lol met mijn knol en heb niks te zoeken bij pro's, het kost mij alleen maar geld en ik wil niet ten kosten van alles scoren.
Ik heb meer respect voor mijn kind die zijn shet fatsoenlijk behandeld en er uiteindelijk wat uit heeft gekregen, dan sommigen volwassenen die beter zouden moeten weten, dan dat had hij een keertje te hard trekt.
Mensen kraken hier ook vaak shetjes af, terwijl die van ons echt een super schat is, tja........Vind ik ook niet leuk, maar begrijp het soms wel.
Misschien moet je als je terug komt, eerst wat rustig aan doen en tevereden zijn met wat je hebt en weer eens rondkijken. Is toch leuker om het een beetje gezellig te houden als je het hebt gemist, dan op deze manier terugkomen.
En als je zo begint, denk ik dat kmensen vooral iets hebben, van laat eerst maar zien.........