Even updateje tussendoor: Roosje komt vanmiddag terug van trainingskamp, heel spannend hoe het de komende week gaat!
hiphopje
Geplaatst: 27-02-09 13:08
oke, even serieus dan. ik vind het westernrijden heeeeeeeerlijk. Ik voel me hier beter in thuis. Heb niet de ambities om wedstrijden te gaan rijden, maar ach, zeg nooit nooit. Ik ben nu nog druk bezig om zèlf om te scholen, en om mijn paardje om te scholen, en ik vind het geweldig leuk om te doen! Zelfs mijn dochter is besmet met het westernvirus, ze rijd ook nog wekelijks op de manege, engels dus, maar ze liet laatst weten het western toch wel leuker te vinden. Jammer dat er hier geen westernmanege's in de buurt zijn.
En ik wilde misschien nog wel de overstap gaan maken met mijn...........haflinger Maar die is wel goed in dressuur dus misschien toch te goed voor een beetje cowboypaard spelen.....
crazycactus
Geplaatst: 27-02-09 13:51
MariekeB schreef:
Ik stap niet over : 1 ik heb een haflinger Ja en??? Er worden haflingers ook nederlands kampioen
2 ik rijd al mijn hele leven engels Nogmaals ja en????
Niet, geen geldige reden .. pfff, hoe kom ik er dan onderuit
YMJArabians
Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-09 14:17
Sonja schreef:
En voor mensen met paarden die dressuur niet leuk vinden
Dan hoor ik bij de groep van mensen die dressuur niet (meer) leuk vinden
Roane
Geplaatst: 27-02-09 19:00
De Haflinger is de budget-QH
Anoniem
Geplaatst: 27-02-09 19:04
Niet te aardig zijn voor MariekeB hoor jongens, niet nodig. Heeft een haf die het leuk zou kunnen doen, juf op stal aanwezig, en die juf heeft ook zadels zat waarvan er bést wat op die haf past...
Zondag maar eens oefenen voor een debuutje Marieke?
Ook ik ben overgestapt van dressuur (recreatie) naar western, bevalt me super en mijn paard ook. Ben nu een 7 maanden bezig en wil niet meer terug!!
En ik zal zeggen het is allemaal begonnen toen ik naar een western wedstijd ging, de sfeer op zo`n wedstrijd is veel meer relax dan op een dressuur wedstrijd, en voor mij is dat hetzelfde met rijden veel meer onspannen voor mij en voor mijn paard.
Achterom
Geplaatst: 27-02-09 21:25
Roane schreef:
en sommige kunnen nog geen QH betalen.
Ik heb dan wel geen haflinger... maar ik kan best een QH betalen, maar ik wil er geen paard bij en mijn huidige paard gaat echt niet weg