rapido schreef:Ik krijg mijn vent met geen stok op mn paard
Ik ook niet, hij stapt liever op zijn eigen paard
(met dressuurzadel, ook op een westernzadel is hij met geen stok op te krijgen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rapido schreef:Ik krijg mijn vent met geen stok op mn paard
(met dressuurzadel, ook op een westernzadel is hij met geen stok op te krijgen
)
Goed pleasure rijden en de rest niet in de weg zitten is minstens zo moeilijk als het neerzetten van een mooie reiningproef.
... nou ben ik geen man, dus misschien dat ik daarom meer dan genoeg uitdaging zie in het rijden van Pleasure

Mac schreef:Jij typt het, maar ik had het ook al gedacht XoNo... nou ben ik geen man, dus misschien dat ik daarom meer dan genoeg uitdaging zie in het rijden van Pleasure
![]()

XoNo schreef:Maar even wat anders? Waarom is pleasure zo'n leuk onderdeel om mee te beginnen? Ik bedoel, je moet ergens beginnen, maar ik vind het altijd zo'n dooddoener dat mensen beginnen met de pleasure...omdat het zo makkelijk is ofzo?Goed pleasure rijden en de rest niet in de weg zitten is minstens zo moeilijk als het neerzetten van een mooie reiningproef.
)!
Vanuit die visie vind ik het dus niet zo achterlijk en als ik zo die koppies zie tijdens wedstrijden nemen de deelnemers het echt wel serieus.
En waar staat trouwens dat Pleasure leuk is om mee te beginnen? 
Mac schreef:Dat heb ik gedaan maar ik kan het niet terugvinden, alleen 'goed' om te beginnenFf teruglezen PK
Xono maakt er 'leuk' van...... lees ik er nou weer overheen? simodi schreef:Maar ik denk dat de meeste mannen toch graag een wat stoerder onderdeel kiezen en daarom voor reining gaan, dat ziet er gewoon veel indrukwekkender uit en meer cowboy-like (denk ik)!
Hij is 27 en heeft door mijn hobby ook een paard gekocht!
meissielief schreef:Pannenkoek schreef:Ik ook! Alle 8.........
Doe je die 8 haren nooit in een staart?
Anders zitten je haren misschien wel voor je ogen als je paardrijd![]()

XoNo schreef:Mac schreef:Jij typt het, maar ik had het ook al gedacht XoNo... nou ben ik geen man, dus misschien dat ik daarom meer dan genoeg uitdaging zie in het rijden van Pleasure
![]()
Ja, ik vind het zo denigrerend. Alsof het een opstap is naar andere onderdelen
Veel mensen zie ik ook op wedstrijden voor het eerst starten en dan starten ze de pleasure. Die mensen komen altijd van een koude kermis thuis, want goed pleasure rijden blijkt dan toch moeilijker dan gedacht.
26 lentes jong. toen ik 6 jaar terug begon met rijden , heb ik enorm veel kritiek over mij heen gekregen , paardrijden was voor vrouwen en een man hoorde niet in het zadel. opeens werdt ik ook homo genoemd omdat ik paard reed, terwijl ik een relatie met een vrouw had . en na 6 jaar ben ik nog steeds hetro, alleen geen relatie
.
cowboyberend schreef:ik ben er ook nog26 lentes jong. toen ik 6 jaar terug begon met rijden , heb ik enorm veel kritiek over mij heen gekregen , paardrijden was voor vrouwen en een man hoorde niet in het zadel. opeens werdt ik ook homo genoemd omdat ik paard reed, terwijl ik een relatie met een vrouw had . en na 6 jaar ben ik nog steeds hetro, alleen geen relatie
.
denk dat veel mensen bang zijn voor kritiek. mij boeit het nit wat mensen zeggen ,ik heb er lol in en schaam me er totaal niet voor. als ik nu tegen mensen zeg dat ik mijn eigen paard heb dan kijken ze je raar aan en denken en zeggen dan gelijk , rij jij ook in zo'n rijbroek en capje op? hihihi dan moet ik alles uitleggen dat ik anders rij enz . dan draaien ze meestal wel bij. dus denk ook dat onbekend ombemind......

) maar ik ken meer dan genoeg leuke cowboys.
die zijn er ook genoeg cowboyberend schreef:ik ben er ook nog26 lentes jong. toen ik 6 jaar terug begon met rijden , heb ik enorm veel kritiek over mij heen gekregen , paardrijden was voor vrouwen en een man hoorde niet in het zadel. opeens werdt ik ook homo genoemd omdat ik paard reed, terwijl ik een relatie met een vrouw had . en na 6 jaar ben ik nog steeds hetro, alleen geen relatie
.
denk dat veel mensen bang zijn voor kritiek. mij boeit het nit wat mensen zeggen ,ik heb er lol in en schaam me er totaal niet voor. als ik nu tegen mensen zeg dat ik mijn eigen paard heb dan kijken ze je raar aan en denken en zeggen dan gelijk , rij jij ook in zo'n rijbroek en capje op? hihihi dan moet ik alles uitleggen dat ik anders rij enz . dan draaien ze meestal wel bij. dus denk ook dat onbekend ombemind......